🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25575.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ابزاری رایگان برای مقابله با باج افزار خطرناک Jigsaw 

باج افزار خطرناک Jigsaw بر اساس سناریوی فیلم اره طراحی شده و فایل های کاربر را یکی پس از دیگری حذف می کند. Jigsaw از سال ۲۰۱۶ در حال قربانی گرفتن است و شهرت خود را ...

باج افزار خطرناک Jigsaw بر اساس سناریوی فیلم اره طراحی شده و فایل های کاربر را یکی پس از دیگری حذف می کند.

Jigsaw از سال ۲۰۱۶ در حال قربانی گرفتن است و شهرت خود را مدیون تحت فشار قرار دادن کاربر برای پرداخت سریع باج است. ظاهرا توسعه دهندگان این بدافزار ایده وارد کردن فشار روانی به کاربر را از فیلم «اره» الهام گرفته اند که در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - کاراکترها باید معمایی را در زمان کوتاه حل می کردند وگرنه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - عواقب وحشتناکی در انتظارشان بود.

Jigsaw نه تنها فایل ها را رمزنگاری می کند بلکه با نمایش یک شمارنده معکوس آنها را به صورت منظم و بر اساس یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - جدول زمانی حذف می کند. در صورتی که کاربر حاضر به پرداخت باج درخواستی نشود، یک ساعت پس از رمزنگاری اولین فایل حذف می شود و پس از آن راس هر ساعت تعداد بیشتری از فایل ها پاکسازی می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی

باج درخواستی در نسخه های مختلف بین ۲۰ تا ۲۰۰۰ دلار متغیر است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - و روش هایی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - ریبوت هم تنها باعث حذف یکجای هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - فایل می شود. اگر کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - کماکان تسلیم نشود تا ۷۲ ساعت بعد همه فایل ها از سیستم حذف شده و برخی اطلاعات وی به صورت عمومی در وب منتشر می شود.

حالا یک کمپانی امنیتی به نام Emsisoft ابزاری رایگان را منتشر کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - قادر به رمزگشایی فایل های قفل شده توسط ۸۵ نسخه مختلف از باج افزار Jigsaw است. این کمپانی قصد به‌روزرسانی منظم نرم افزار خود را دارد تا قادر به عبور از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - سد مدل های بعدی Jigsaw هم باشد.

دلیل توسعه نسخه های مختلف از این بدافزار متن باز بودن آن است که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرکزی استان مرکزی - دست هکرها را در تغییر کدها باز نگه داشته است. Jigsaw تا سال ۲۰۱۶ در TOR فروخته می شد اما پس از انتشار یک رمزگشا علیه آن، به صورت متن باز ارائه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone