🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25438.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ماموریت فضاپیمای هایابوسا 2 پایان یافت؛ بازگشت به زمین با محموله ارزشمند

فضاپیمای هایابوسا 2 (Hayabusa2)، پس از یک سال و نیم انجام ماموریت اکتشافی در اطراف سیارک ریوگو (Ryugu)، این سیارک را به مقصد زمین ترک کرد. به گزارش AFP، فضاپیمای هایابوسا 2 از امروز 13 ...

فضاپیمای هایابوسا 2 (Hayabusa2)، پس از یک سال و نیم انجام ماموریت اکتشافی در اطراف سیارک ریوگو (Ryugu)، این سیارک را به مقصد زمین ترک کرد.

به گزارش AFP، فضاپیمای هایابوسا 2 از امروز 13 نوامبر ساعت 10:05 صبح به وقت ژاپن، دستورات لازم را برای ترک سیستم ریوگو دریافت می کند. این فضاپیما در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان ماه) خود را از نیروی جاذبه این سیارک رها کرده و پس از روشن کردن پیشرانه های اصلی خود، سفرش را به سمت زمین آغاز خواهد کرد.

فضاپیمای مذکور محموله ای ارزشمند از نمونه سیارک ریوگو را نیز با خود حمل خواهد کرد. کاوشگر این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - فضاپیما موفق شد دوبار بر سطح سیارک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - ریوگو فرود آمده و نمونه های سطح آن را اوایل اسفند ماه سال 97 جمع آوری کرده و با دومین فرود در اوایل مرداد ماه 98، مواد عمیق تر را برداشت کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران
سیارک ریوگو

فضاپیمای هایابوسا 2 تعدادی عکس از سیارک مورد بحث نیز گرفت و چند کاوشگر رباتیک به سطح آن فرستاد. این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - ماموریت، موفقیتی بسیار بزرگ برای ژاپن محسوب می شود؛ البته ژاپنی ها نفس راحت را زمانی خواهند کشید که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - دریچه های قسمت محموله کاوشگر را باز کرده و وجود نمونه های سیارک را تایید کنند.

خوشبختانه سفر تقریباً یک ساله هایابوسا 2 به مقصد زمین، بسیار کمتر از سفر 3.5 ساله این فضاپیما به مقصد ریوگو طول - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - می کشد. مقدمات سفر این فضاپیما به سمت زمین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - تابستان امسال و از لحظه قرار گرفتن نمونه خاک سیارک ریوگو درون کپسول آغاز شد.

هایابوسا 2 برخلاف فضاپیماهای قبلی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - در جو زمین آتش نخواهد گرفت و محموله اش را در منطقه ای در جنوب صحرای استرالیا به ژاپنی ها تحویل خواهد داد. این فضاپیما در فضا خواهد ماند تا در ماموریت های آینده به کار گرفته شود.

محققان سازمان فضایی ژاپن پیش بینی می کنند نمونه های سیارک ریوگو حاوی قطعات کربن و ترکیبات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - ارگانیک باشد. آنها امیدوارند با مطالعه نمونه ها به یافته های جدیدی در مورد مواد تشکیل دهنده سیارک ها و چگونگی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - تشکیل شدن آنها در 4 میلیارد سال قبل دست یابند.

پیش بینی می شود فضاپیمای هایابوسا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - 2 اواخر سال 2020 به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - زمین برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone