🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25536.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دستیار صوتی شیائومی Xiao Ai 3.0 با قابلیت هشدار زلزله معرفی شد

«Xiao Ai»، دستیار صوتی شیائومی قرار است یک به روز رسانی بزرگ دریافت کند. شیائومی در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود (MIDC) اعلام کرد که آپدیت Xiao Ai 3.0 قابلیت های متعددی را به این ...

«Xiao Ai»، دستیار صوتی شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - قرار است یک به روز رسانی بزرگ دریافت کند. شیائومی در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود (MIDC) اعلام کرد که آپدیت Xiao Ai 3.0 قابلیت های متعددی را به این دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - هوشمند اضافه خواهد کرد.

از قابلیت های جدیدی که آپدیت مذکور به دستیار صوتی شیائومی اضافه می کند، می توان به صدای جنس مذکر و «دیالوگ ادامه دار طبیعی» برای کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - تلفن هوشمند اشاره کرد. این قابلیت شبیه گوگل اسیستنت بوده و کاربر می تواند سوالات جدید را مرتبط - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - با پاسخ های قبلی، از دستیار صوتی بپرسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس

به گزارش سایت Gizchina، کاربران پس از آپدیت جدید می توانند حین صحبت با دستیار صوتی شیائومی، دیالوگ را قطع کرده و سوال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - جدید بپرسند. در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - حال حاضر این قابلیت فقط در شیائومی Mi 9 پرو 5G و شیائومی Mi 9 وجود دارد.

شیائومی سرمایه گذاری های زیادی در بخش تحقیق و توسعه دستیار صوتی خود انجام داده و می گوید پلتفرم پردازش زبان طبیعی (MiNLP) توسعه داده شده توسط این شرکت، بیش از 6 میلیارد مرتبه در روز مورد استفاده قرار می گیرد.

پلتفرم دستیار صوتی شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - اولین بار در نیمه اول سال گذشته میلادی همزمان با رونمایی از گوشی شیائومی می میکس 2S معرفی شد. این پلتفرم که برای بازار چین توسعه داده شده، موفق شد 49.9 میلیون کاربر فعال ماهیانه را در مدت زمان بیشتر از یک سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - به خود جذب کند.

شیائومی قصد دارد با رابط کاربری MIUI 11، سیستم هشدار زمین لرزه را برای گوشی ها و همچنین دیوایس های Mi TV به ارمغان آورده و وقوع زمین لرزه را ثانیه هایی پس از اولین موج زمین لرزه، به اطلاع کاربران برساند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - فاز آزمایشی این سیستم اولین بار اواخر سپتامبر سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - میلادی شروع - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - شد و سازنده قصد دارد به زودی آن را در سرتاسر چین در دسترس قرار دهد.

شیائومی برنامه ریزی کرده تا در سال آینده میلادی، بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - 10 گوشی 5G به بازار عرضه کند و با کسب و کار عظیم اینترنت اشیاء «خانه هوشمند برای همه» را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر داراب استان فارس - ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone