🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25516.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مبین‌نت قطعی اینترنت را برای مشترکین خود جبران کرد

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای صیانت از حق و حقوق مشتریان خود قصد دارد تا ۷ روز اعتبار زمانی به تمامی مشترکینی که اینترنت‌شان در چند روز گذشته دچار اختلال شده بود اضافه کند. با ...

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای صیانت از حق و حقوق مشتریان خود قصد دارد تا ۷ روز اعتبار زمانی به تمامی مشترکینی که اینترنت‌شان در چند روز گذشته دچار اختلال شده بود اضافه کند.

با قطعی اینترنت برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خطوط اینترنت سعی کردند تا این قطعی را برای مشترکین خود به نوبه‌ای جبران کنند؛ از اپراتورهای موبایل گرفته تا شرکت مخابرات که چندی پیش اخبار خود را در این زمینه منتشر ساخت. در همین راستا شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز به منظور صیانت از حقوق مشترکین خود، به تمام مشترکین این شرکت که در زمان بروز اختلال دارای طرح فعال بوده‌اند، 7 روز اعتبار زمانی اضافه می‌کند.

مبین‌نت همچنین اعلام کرده اگر مشترکینی در روزهای قطعی اینترنت ضمن تمام شدن اعتبار زمانی، حجم موجود در حساب خود را نیز نتوانسته‌اند استفاده کنند، حجم از دست‌ رفته را برای این مشترکین جبران خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نی ریز استان فارس

این شرکت تصریح کرد مشترکین برای استفاده از این اعتبار می‌توانند تا روز ۱۳ آذر ماه با ورود به حساب کاربری خود در سامانه My.mobinnet.ir نسبت به ثبت تیکت اقدام کنند.

شایان ذکر است تمام مشترکین برای استفاده از این اعتبار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نی ریز استان فارس - زمانی باید طرح فعال داشته باشند و این اعتبار به طرح‌های منقضی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نی ریز استان فارس - تعلق نخواهد گرفت. مبین‌نت اعلام کرده که «وجود خود را وامدار مشترکین اینترنت دانسته و علی‌رغم قطع شدن اینترنت به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نی ریز استان فارس - دستور نهادهای حاکمیتی خود را موظف به جبران خسارت وارده به مشترکین می‌داند.» بر اساس بیانیه‌ای که این شرکت در اختیار دیجیاتو قرار داده، گفته می‌شود که این شرکت تمام تلاش خود را از ابتدای قطعی برای اتصال مجدد کاربران به کار بسته بود و جزو اولین شرکت‌هایی بود که اینترنت را برای مشترکین خود متصل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone