🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25549.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری جدید اندروید: جاسوسی از دوربین، تماس و مکان گوشی‌ها

آسیب پذیری جدیدی که در اندروید شناسایی شده امکان جاسوسی صوتی، تصویری و حتی ردیابی گوشی را به هکرها می دهد. شاید برای شما هم پیش آمده که سرگرم صحبت درباره موضوع خاصی بوده اید ...

آسیب پذیری جدیدی که در اندروید شناسایی شده امکان جاسوسی صوتی، تصویری و حتی ردیابی گوشی را به هکرها می دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده که سرگرم صحبت درباره موضوع خاصی بوده اید و چند ساعت بعد تبلیغی درباره همان موضوع برایتان ارسال شده یا حین وبگردی به تبلیغی راجع آن برخورده‌اید. فارغ از اینکه آیا واقعا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - کمپانی های تبلیغاتی گوشی های کاربران را شنود کرده و از آن برای جاسوسی استفاده می کنند یا خیر، محققان ثابت کرده اند که یک آسیب پذیری در اندروید امکان شنود صوتی و تصویری را به هکرها می دهد.

کارشناسان کمپانی امنیتی Checkmarx از شناسایی نقص امنیتی مهمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - در اپ دوربین اندروید خبر داده اند که به هکرها اجازه دسترسی غیرمجاز می دهد. این تیم برای اثبات نقص امنیتی یک بدافزار با ظاهر اپ آب و هوا طراحی کرده اند که تنها اجازه دسترسی به حافظه گوشی را از کاربر درخواست می کند. با این وجود به لطف آسیب پذیری مذکور و به شکل مخفیانه به عکسبرداری، ضبط ویدیو، صدا و تماس ها پرداخته و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - از طریق داده های GPS موجود در تصویر، مکان گوشی را هم ردیابی می کند. محققان پس از جمع آوری داده ها آنها را در یک سرور آپلود کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان

گوگل در واکنش به این خبر گفته که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - اوایل تابستان وصله ای امنیتی را برای رفع آسیب پذیری مذکور در گوشی های پیکسل منتشر کرده. هرچند هنوز نشانه ای از سوءاستفاده هکرها از این نقص مشاهده نشده اما سامسونگ هم انتشار پچ برای ایمن سازی مدل های تحت تاثیر آسیب پذیری را تایید کرده، هرچند زمان انجام اینکار مشخص نشده است.

بر اساس بیانیه گوگل وصله های امنیتی این آسیب پذیری اندروید در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - تمام شرکای این شرکت قرار گرفته اما از اینکه هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - دستگاهی در برابر آن آسیب پذیر است یا خیر، حرفی به میان نیامده است. با این وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آبیک استان زنجان - محققان Checkmarx بر این باورند که احتمالا برخی موبایل ها هنوز وصله های امنیتی را دریافت نکرده و در خطر شنود قرار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone