🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25535.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

این تایرهای هوشمند با کمک 5G راننده را در جریان وضعیت مسیر قرار می دهند

وقتی حرف از اینترنت اشیاء به میان می آید مردم ناخودآگاه به یاد خانه های هوشمند و لوازم خانگی هوشمندی می افتند که در سکوت با هم حرف می زنند. اما جالب آنکه مقوله اینترنت ...

وقتی حرف از اینترنت اشیاء به میان می آید مردم ناخودآگاه به یاد خانه های هوشمند و لوازم خانگی هوشمندی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - می افتند که در سکوت با هم حرف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - می زنند. اما جالب آنکه مقوله اینترنت اشیاء برای خودروسازان نیز اهمیت دارد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - خصوصا زمانی که موضوع شبکه پرسرعت 5G باشد. این دو تکنولوژی، یعنی اینترنت اشیاء و 5G به ماشین ها و قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - آنها امکان می دهند که به اینترنت متصل شوند و دیتا را برای شرکت های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - سازنده خود یا دیگر ماشین ها ارسال نمایند. این دقیقا همان چیزی است که شرکت ایتالیایی سازنده تایر یعنی پیرلی (Pirelli) قصد دارد با کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - محصول تازه اش به نام سایبر تایر به آن دست پیدا کند؛ شکل پیشرفته ای از تایر هوشمند خودرو که علاوه بر ارتباط با راننده می تواند با خودروهای دیگر نیز ارتباط برقرار کند.

این روزها ماشین ها به طیف وسیعی از سنسورها و حتی دوربین ها مجهز می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - شوند؛ این قطعات در قالب سیستم های پیشرفته کمک راننده یا ADAS وظیفه دارند که محیط پیرامون را ببینند. برخی از آنها حتی سطوح مختلفی از حرکت خودکار را برای ماشین ها فراهم می کنند.

با این حال، تایرها تنها بخش هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - از یک ماشین هستند که با جاده در تماس هستند و در نتیجه میتوان گفت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - که بهترین جایگاه را برای اطلاع از شرایط مسیر و انتقال این اطلاعات به ماشین دارند. اما نباشد فراموش کرد که تایر خودرو گرچه هوشمند می شود اما تا حدودی نیز خودخواه می شود و کنترل آن دشوار می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان

از طرفی، در آینده ایده آل خودروسازان، ماشین ها صرفا هوشمند نیستند و کمی هم پرحرف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - می شوند. آنها میتوانند با طیف وسیعی از سیستم ها ارتباط برقرار کنند که از کنترل ترافیک گرفته تا ارتباط با دیگر ماشین ها را شامل می شود و این اتفاق سریع تر از هر سیستم انسان محوری رخ خواهد داد. البته از یاد نبریم که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - این اتفاق صرفا با وجود شبکه های پرسرعت 5G امکان پذیر است و بس که در آینده رخ خواهد داد.

سایبر تایر پیرلی در این صورت قادر خواهند بود که پیش از بروز هر حادثه ای ماشین های مجاور خود و راننده هایشان را از وجود خطرات احتمالی در سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستارا استان گیلان - جاده با خبر کنند. در ادامه این تایرهای هوشمند میتوانند امکانی را در اختیار سیستم های کاملا خودران در ماشین ها قرار دهند که براساس کیفیت جاده ها تصمیم بگیرند تا دیگر لازم نباشد اتخاذ تصمیمات خطرناک به راننده ها محول گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone