🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25555.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزییاتی از نمایشگر TCL WQ با نرخ رفرش 240 هرتز برای تبلت‌ها

اطلاعات جدیدی از نمایشگر تبلت کمپانی TCL به نام TCL WQ Gaming Tablet Display فاش شده است. این محصول با نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 2 میلی ثانیه ای، بازار گیمینگ را هدف گرفته ولی ...

اطلاعات جدیدی از نمایشگر تبلت کمپانی TCL به نام TCL WQ Gaming Tablet Display فاش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - شده است. این محصول با نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 2 میلی ثانیه ای، بازار گیمینگ را هدف گرفته ولی داشتن حفره یکی از نقاط ضعف آن محسوب می شود.

نمایشگر TCL WQ ابعادی برابر با 10.8 اینچ داشته و از رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برخوردار است. این محصول ویژگی هایی دارد که آن را برای گیمرها به گزینه مناسبی تبدیل می کند.

از قابلیت های این محصول می توان به نرخ رفرش 240 هرتزی اشاره کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - بسیار فراتر از نرخ رفرش نمایشگر گوشی های گیمینگ امروزی است. علاوه بر این زمان پاسخ دهی 2 میلی ثانیه ای آن، مانیتورهای گیمینگ را در ذهن کاربر تداعی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس

نکته جالب در مورد نمایشگر TCL WQ تعبیه حفره نمایشگر در گوشه آن است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - هر چند برای کاربران معمولی مشکل ساز نیست ولی به طور حتم برای گیمرها به عاملی مزاحم تبدیل خواهد شد؛ چون معمولاً در بسیاری از بازی ها اطلاعات مهم و موارد مربوط به کنترل در گوشه صفحه قرار می گیرند. همین موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - سبب شده تا این صفحه نمایش بیشتر برای استفاده در تبلت ها کاربردی باشد.

هنوز معلوم نیست کدام شرکت برای اولین بار از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - این نمایشگر در محصول خود استفاده می کند. تبلت های پرچمدار (به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - غیر از محصولات سامسونگ و اپل) محدود هستند و تبلت های گیمینگ نیز به ندرت یافت می شوند.

البته می توان از نمایشگر مورد بحث در پلتفرم ها و محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - دیگری به غیر از گیمینگ هم استفاده کرد. به عنوان مثال می توان آن را در تبلت های ویندوزی و محصولاتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیراز استان فارس - کار برد که تبلت در آن ها بیشتر نقش صفحه نمایش را بازی می کند تا نمایشگر لمسی که کاربر مدام با آن در تماس است.

با وجودی که نمایشگر TCL WQ کلمه «گیمینگ» را یدک می کشد، ولی حفره ای که گوشه آن قرار گرفته احتمالاً بسیاری از گیمرهای حرفه ای را دلسرد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone