🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25553.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

لیست سریع ترین ابرکامپیوترهای جهان؛ سریع تر از همیشه با لینوکس

در آخرین رده بندی 500 ابرکامپیوتر برتر دنیا، میانگین سرعت ابرکامپیوترهای مبتنی بر لینوکس به رقم باورنکردنی 1.14 پتافلاپس رسیده است. سریع ترین ابرکامپیوتر لیست یعنی «سامیت» (Summit)، با توان پردازشی 148.6 پتافلاپس به جایگاه ...

در آخرین رده بندی 500 ابرکامپیوتر برتر دنیا، میانگین سرعت ابرکامپیوترهای مبتنی بر لینوکس به رقم باورنکردنی 1.14 پتافلاپس رسیده است. سریع ترین ابرکامپیوتر لیست یعنی «سامیت» (Summit)، با توان پردازشی 148.6 پتافلاپس به جایگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - نخست - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - تکیه زده است.

سامیت در لیست 500 ابرکامپیوتر برتر ماه ژوئن نیز لقب سریع ترین ابرکامپیوتر دنیا را به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - خود اختصاص داده بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - این ماشین حیرت انگیز توسط کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - IBM ساخته شده و توان پردازشی آن از CPUهای Power9 و GPUهای انویدیا به نام تسلا وی 100 (Tesla V100) نشأت می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان

ابرکامپیوتر بعدی با نام «سیرا» - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - (Sierra)، با فاصله - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - زیاد و با توان پردازشی 94.6 پتافلاپس در رتبه دوم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - قرار گرفته. این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - ماشین نیز از چیپ هایی مشابه ابرکامپیوتر سامیت بهره برده و توسط شرکت IBM ساخته شده است.

جایگاه های سوم و چهارم لیست متعلق به ابرکامپیوترهای چینی است. ابرکامپیوتر «Sunway TaihuLight»، با توان پردازشی 93.0 پتافلاپس، با فاصله کم پشت سر سیرا قرار گرفته و جایگاه سوم را به خود اختصاص داده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - است. پس از آن «Tianhe-2» با بهره مندی از CPUهای Xeon اینتل و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - شتاب دهنده های Matrix-2000 توان پردازشی 61.4 پتافلاپس را به ارمغان آورده و در جایگاه چهارم جای می گیرد.

در جایگاه پنجم، ابرکامپیوتر ساخت کمپانی دل یعنی «فرانتِرا» (Frontera) جا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - خوش کرده است. این ماشین با بهره مندی از پردازنده های Xeon Platinum اینتل، سرعت پردازشی 23.5 پتافلاپس را فراهم می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان

جدیدترین و قوی ترین ابرکامپیوتر لیست «AiMOS» نام دارد و با توان پردازشی 8.0 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - پتافلاپس در جایگاه بیست و پنجم لیست قرار گرفته است. این ابرکامپیوتر نیز همانند ابرکامپیوترهای سامیت و سیرا توسط IBM توسعه داده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده و از چیپ هایی مشابه آنها بهره می گیرد.

چینی ها همچنان به ساخت ماشین های سریع تر ادامه می دهند. این کشور با 227 ابرکامپیوتر، تقریباً نیمی از سریع ترین ابرکامپیوترهای دنیا را در اختیار دارد. ایالات متحده در این زمینه کم فروغ ظاهر شده و تنها 118 ابرکامپیوتر تولید کرده است؛ ولی با این وجود ابرکامپیوترهای آمریکایی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بندر انزلی استان گیلان - به طور چشمگیری بزرگ تر و سریع تر هستند.

ابرکامپیوترهای آمریکایی 37.8 درصد از لیست را به خود اختصاص داده اند. سهم ابرکامپیوترهای چینی 31.9 درصد بوده ولی در حال افزایش است. ابرکامپیوترهای لیست در یک چیز مشترک هستند: سیستم عامل همه آنها لینوکس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone