🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25525.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دنیای علم و فناوری طی 10 سال اخیر چه کسانی را از دست داد؟ [قسمت دوم – آخر]

از نیل آرمسترانگ تا سالی راید، از استیو جابز تا استن لی، دهه اخیر با افراد سرشناس زیادی وداع کردیم. در این مطلب می خواهیم با افراد برجسته ای از حوزه های مختلف علمی و ...

از نیل آرمسترانگ تا سالی راید، از استیو جابز تا استن لی، دهه اخیر با افراد سرشناس زیادی وداع کردیم. در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - این مطلب می خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - با افراد برجسته ای از حوزه های مختلف علمی و فناوری آشنا شویم که در دهه حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - دنیا را وداع - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - گفتند. البته سه موجود غیر انسان هم در این فهرست حضور دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

کمپبل بی دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - به «مربی» معروف نشده است، چون افراد مشهور زیادی در دنیای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - تکنولوژی زیر دست او پرورش یافته اند؛ از لری چیج، سرگئی برین، اریک اشمیت، جاناتان رزنبرگ و ساندار پیچای گرفته تا استیو جابز، برد اسمیت، جف بزوس، ماریسا مایر، مارک زاکربرگ و شریل سندبرگ. کمپبل 75 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - ساله در تاریخ 18 آوریل 2016 بر اثر سرطان درگذشت.

الوین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - تافلر

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

الوین لویس تافلر در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - سال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 1970 کتاب پرفروش «شوک آینده» را نوشت تا ما را با تغییرات سریع و شگرف دنیا آشنا کند. تافلر با کتاب «موج سوم» در ایران معروف شد. از او به عنوان یکی از مهم ترین آینده پژوهان جهان یاد می کنند. تافلر در تاریخ 27 ژوئن 2016 و در سن 87 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - سالگی درگذشت.

جو ساتر

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

ساتر را «پدر 747» می نامند. او تیم مهندسی بوئینگ را رهبری کرد تا نخستین هواپیمای جمبوجت دنیا را بسازند، و سپس در ساخت بوئینگ 707 و 737 هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - نقش مهمی را ایفا کرد. ساتر در تاریخ 30 اوت 2016 در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - سن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 95 سالگی بر اثر ذات الریه از دنیا رفت.

اریش بلوخ

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

بلوخ در آلمان زاده شد و پدر و مادرش را در واقعه هولوکاست از دست داد. او سپس به آمریکا مهاجرت کرد و در سال 1952 به IBM پیوست. بلوخ در توسعه کامپیوترهای بزرگ IBM نقش مهمی را ایفا کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - و محاسبات کامپیوتری را در هان رونق بخشید. او در تاریخ 25 نوامبر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 2016 در سن 91 سالگی بر اثر بیماری آلزایمر از دنیا رفت.

جان گلن

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

جان گلن، فضانورد و سناتور آمریکایی اولین شهروند ایالات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - متحده بود که به مدار زمین رفت. او سپس در سال 1988 و در 77 سالگی دوباره سوار بر شاتل فضایی دیسکاوری به فضا سفر کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - تا مسن ترین انسانی باشد که به فضا می رود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - گلن 95 ساله در تاریخ 8 دسامبر 2016 درگذشت.

ورا روبین

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

ورا روبین، ستاره شناس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - آمریکایی اولین فردی بود که با تحقیقات گسترده روی اجرا کیهانی، توانست وجود ماده تاریک را اثبات کند. ماده تاریک احتمالاً 85 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - جرم کل جهان را تشکیل می دهد. روبین در تاریخ 25 دسامبر 2016 در سن 88 سالگی درگذشت.

سال 2017

یوجین سرنان

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

سرنان با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - اجرای موفقیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - آمیز مأموریت اپولو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 17، یازدهمین نفر از مجموع 12 انسانی بود که روی ماه قدم گذاشت و جای پای خودش را روی تنها قمر زمین باقی گذاشت. او در تاریخ 16 ژانویه 2017 در سن 82 سالگی درگذشت.

رابرت تیلور

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

تیلور به عنوان پیشگام حوزه کامپیوتر، نقش محوری را در توسعه و پیاده سازی اینترنت، کامپیوتر شخصی و ماوس ایفا کرد. او پس از ابتلا به بیماری پارکینسون، در تاریخ 13 آوریل و در سن 85 سالگی از دنیا رفت.

سال 2018

اورسولا لو گویین

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

لو گویین یکی از برجسته ترین نویسندگان آثار علمی تخیلی محسوب می شود. او را یکی از معدود نویسندگانی می دانند که رویکرد فمینیستی را در حوزه علمی تخیلی به کار گرفته است. لو گویین بیش از 20 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - رمان و 100 داستان کوتاه را از خود برجای گذاشت. کتاب «دست چپ تاریکی» یکی از معروف ترین آثار او به شمار می رود. او در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 22 ژانویه 2018 در سن 88 سالگی، احتمالا بر اثر سکته قلبی درگذشت.

جان پری بارلو

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

بارلو یکی از پیشگامان اینترنت آزاد بود و بنیاد مرزهای الکترونیکی (EFF) را بنا نهاد. او همچنین به عنوان ترانه سرا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - برای گروه موسیقی گریتفول دد (Grateful Dead) نیز فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - می کرد. پارلو در تاریخ 6 فوریه 2018 و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - در سن 70 سالگی درگذشت.

استفن هاوکینگ

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

هاوکینگ را می توان معروف ترین فیزیکدان و نظریه پرداز معاصر دانست. او در دوران جوانی به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) مبتلا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - شد و باقی عمرش را روی ویلچر برقی سپری کرد. هاوکینگ در تاریخ 14 مارس 2018 در سن 76 سالگی از دنیا رفت. او تنها فیزیکدانی بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - به چهره سرشناس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - عامه مردم هم تبدیل شد و در برنامه های متعددی از جمله سری سیمپسون ها یا استارترک: نسل بعد حضور یافت.

ری مونتاگ

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

مونتاگ به عنوان یک زن سیاهپوست آمریکایی توانست به جرگه مهندسین نیروی دریایی آمریکا بپیوندد. او اولین فردی بود که نقشه کامل یک کشتی را با استفاده از سیستم کامپیوتری طراحی کند، و همچنین اولین مدیر برنامه کشتی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - در تاریخ نیروی دریایی آمریکا به شمار می رود. مونتاگ در تاریخ 10 اکتبر 2018 و در سن 83 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

پل آلن

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

پل آلن را به عنوان یکی از مؤسسین مایکروسافت می شناسیم، اما او فعالیت های زیادی داشت. آلن مالک چند تیم ورزشی حرفه ای بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - در اولین شرکت فضایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - خصوصی یعنی SpaceShipOne سرمایه گذاری کرد و مؤسسه علوم مغزی آلن را تأسیس نمود. آلن در تاریخ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 15 اکتبر 2018 و در سن 65 سالگی بر اثر سرطان خون (لنفوم غیر هاجکین) از دنیا رفت.

استن لی

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

استن لی برجسته ترین شخصیت دنیای کمیک بوک ها و به خصوص کمیک های مارول حساب می شود. او بسیاری از شخصیت های معروف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - از جمله اسپایدرمن را خلق - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - کرده است. لی در تاریخ 12 نوامبر 2018 در سن 95 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

کالین کرال

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

کارآفرین آمریکایی و مؤسس سرویس میزبانی ویدیوی واین (Vine) و بازی HQ Trivia در سن 34 سالگی بر اثر اوردوز درگذشت.

نانسی رومن

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

رومن به «مادر هابل» معروف بود، چون نقش مهمی را در برپایی تلسکوپ فضایی هابل ایفا کرد. او که یکی از اولین مدیران ارشد زن ناسا محسوب می شود، در تاریخ 25 دسامبر 2018 و در سن 93 سالگی درگذشت.

سال 2019

پیتر میهیو

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

میهیو هنرپیشه معروف آمریکایی بود که به خاطر ایفای نقش «چوباکا» در سری فیلم های جنگ ستارگان مشهور شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - او در تاریخ 30 آوریل 2019 و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - سن 74 سالگی درگذشت.

لی لاکوکا

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

لاکوکا یکی از مدیران ارشد صنعت خودروسازی آمریکا بود که شرکت فورد را متحول کرد و در طراحی مدل های معروفی از جمله موستانگ، پینتو و اسکورت نقش مهمی داشت. او همچنین در دهه 1980 میلادی شرکت کرایسلر را نیز مدیریت می کرد.لاکوکا در تاریخ 2 جولای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - 2019 و در سن 94 سالگی بر اثر بیماری پارکینسون از دنیا رفت.

الکسی لئونوف

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

کیهان نورد روسی، الکسی لئونوف اولین انسانی بود که در سال 1965 راهپیمایی فضایی انجام داد. لئونوف در تاریخ 11 اکتبر 2019 در سن 85 سالگی درگذشت. آخرین پرواز فضایی او در سال 1975 و به عنوان بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - از پروژه آزمایشی آپولو-سایوز انجام شد.

موجودات غیر انسان

کوکو، گوریل باهوش

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

کوکو گوریلی بود که توانست زبان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - اشاره را بیاموزد و با گربه ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - هم دوست شود. این گوریل غربی سرزمین های پست در تاریخ 19 ژوئن 2018 در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - سن 46 سالگی درگذشت. کوکو شهرت جهانی داشت و در مستندهای تلویزیونی متعددی حضور یافت. تصویر او روی جلد مجله نشنال جئوگرافیک هم نقش بست.

مریخ نورد اپورچونیتی

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

مریخ نورد ناسا به مدت 15 سال در سیاره سرخ به سیاحت و اکتشاف پرداخت، اما در تاریخ 10 ژوئن 2018 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - ارتباطش با زمین قطع شد. پس از اینکه اپورچونیتی نتوانست به 1000 سیگنال مخابره شده از زمین پاسخ دهد، آژانس فضایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - پایان کار مریخ نورد را در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - تاریخ 13 فوریه 2019 اعلام کرد.

گرامپی کت

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان

گربه اخمو که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - به خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - چهره خاصش به گرامپی کت معروف شده بود، ثروت هنگفتی را برای صاحبش به ارمغان آورد. این گربه حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - شرکتی به نام خودش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - داشت که محصولاتی مثل تقویم، لباس و اسباب بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - تولید می کرد. گرامپی کت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان - در 7 سالگی و در تاریخ 14 مه 2019 مرد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر ماسال استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone