🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25543.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا می‌گوید اجازه افزایش قیمت نامتعارف را به فروشندگان نمی‌دهد

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرده است که از زمان افزایش قیمت بنزین، با افزایش قیمت کالاها مقابله کرده است. این فروشگاه اینترنتی همچنین خبر داده که اگرچه ۱.۷ میلیون تنوع کالایی را ...

دیجی‌کالا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرده است که از زمان افزایش قیمت بنزین، با افزایش قیمت کالاها مقابله کرده است. این فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - اینترنتی همچنین خبر داده که اگرچه ۱.۷ میلیون تنوع کالایی را به کاربران عرضه می‌کند اما توانسته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - ثبات قیمت‌ها را حفظ کند. همچنین در بیانیه‌ی این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - فروشگاه آمده که از روز جمعه ۲۴ آبان تاکنون، ۸۳ هزار قلم کالا به دلیل افزایش قیمت نامتعارف، غیرفعال شده‌اند.

دیجی‌کالا در بیانیه‌اش اقداماتی که در روزهای اخیر انجام داده را تشریح کرده و گفته در ۴۷۰۰ کالایی که توسط خود این فروشگاه به فروش می‌رسند و بیشتر آن‌ها نیز مربوط به محصولات سوپرمارکتی هستند، هیچ افزایش قیمتی نسبت به ۲۳ آبان وجود نداشته است.

این فروشگاه اینترنتی اکنون بیشتر از ۳۰ هزار فروشنده دارد که در مارکت‌پلیس فعال هستند. دیجی‌کالا گفته که نحوه قیمت‌گذاری این فروشنده‌ها را به شکل لحظه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - پایش می‌کند و از قیمت‌گذاری‌های نامتعارف به طور خودکار جلوگیری و در صورت عدم تعهد به بازه‌های قیمتی تعیین شده کالاهای مورد نظر غیرفعال می‌شوند:

«از تاریخ جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تا این لحظه ۸۳ هزار قلم کالا از مجموع بیشتر از ۱.۷ میلیون قلم کالا (حدود ۴٪) که به شرایط قیمت‌گذاری دیجی‌کالا پایبند نبودند، غیرفعال شدند و به فروشندگان آن‌‌ها تا زمان بازگرداندن قیمت‌ها به شرایط عرفی و قانونی، اجازه فروش داده نخواهد شد.»

نکته دیگری که در این بیانیه به آن اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - شده، ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان است که مانند گذشته ادامه خواهد داشت: «برای سفارش‌های کمتر از این مبلغ نیز، با افزایش قیمت بنزین، هیچگونه افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - قیمتی در مبلغ هزینه ارسال صورت نپذیرفته است.»

این فروشگاه اینترنتی همچنین اعلام کرد که عرضه هیچ‌کدام از گروه‌های محصولی در دیجی‌کالا متوقف نشده است: «در تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای که با تولیدکنندگان، فروشندگان و کسب وکارهای فعال در پلتفرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا صورت پذیرفته است، ضمن کنترل و حفظ ثبات قیمتی، عرضه هیچ کدام از گروه‌های محصولی متوقف نشده است و مشتریان دیجی‌کالا، به تمام کالاهای مورد نیاز خود دسترسی دارند.»

این فروشگاه اینترنتی اعلام کرده که بازدید روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر ایران از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر لارستان استان فارس - دیجی‌کالا، مسئولیت سنگینی را برایش ایجاد می‌کند.

پس از افزایش قیمت بنزین در ساعت ابتدایی روز ۲۴ آبان، مسئولان اعلام کرده بودند که افزایش نرخ بنزین نباید منجر به افزایش قیمت کالاهای دیگر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone