🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25522.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا RAZR V3؛ دستگاهی که کلمه موبایل را در هزاره سوم تعریف کرد

چه زمانی می‌توانیم بگوییم فروش یک گوشی موفق بوده است؟ آیا گوشی مشخصی وجود دارد که فروش بسیار بالایی داشته باشد؟ احتمالا پس از خواندن جمله قبل، گوشی‌های مختلفی در ذهنتان نقش ببندد. اما ما ...

چه زمانی می‌توانیم بگوییم فروش یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی موفق بوده است؟ آیا گوشی مشخصی وجود دارد که فروش بسیار بالایی داشته باشد؟ احتمالا پس از خواندن جمله قبل، گوشی‌های مختلفی در ذهنتان نقش ببندد. اما ما می‌خواهیم یکی از گوشی‌های پر فروش اوایل هزاره سوم را یادآوری کنیم؛ موتورولا RAZR V3.

کمپانی موتورولا را می‌توان مخترع تلفن‌های همراه دانست. این کمپانی با معرفی و عرضه StarTAC، چنان تکانی به ارتباطات بی‌سیم وارد کرد که مشابه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - آن را به سختی می‌توان مثال زد. اما اوج هنرنمایی این کمپانی نام آشنا، RAZR V3 بود. گوشی خوش ساخت با بدنه‌ای آلومینیومی و طراحی باریک. موتورولا این گوشی را برای افراد علاقه‌مند به دنیای مد، طراحی کرده بود. یکی از گوشی‌هایی که اگر در سال ۲۰۰۴ دستتان می‌گرفتید، قطعا همه را در خیابان متوجه حضورتان می‌کردید.

قیمت این گوشی هم در ابتدا بسیار خاص بود. اما با گذشت چندین سال از عرضه آن، کم کم قیمت آن هم کاهش یافت و آن قدر فروخت که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - حتی با استانداردهای امروزی هم فوق العاده قلمداد می‌شود. البته موتورلا تا ۴ سال بعد دیگر به طراحی و ویژگی‌های این گوشی دست نزد تا رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شود. با این حال فروش ۱۳۰ میلیونی آن، همچنان نقطه قوتی برای این کمپانی به حساب می‌آمد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان

این فروش اعجاب انگیز، سهم بازار موتورولا را بسیار بالا برد، ولی RAZR V3 عمر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - خودش را کرده بود. اما پیش از آن بهتر است در ابتدا به محبوبیت بی اندازه این گوشی بپردازیم.

موتورولا RAZR V3 طراحی شگفت‌انگیز و خاصی داشت. ضخامت این گوشی تنها ۱۳.۹ میلی متر بود که نسبت به آن زمان، بسیار باریک به حساب می‌آمد. ممکن است با خود بگویید که این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - ضخامت زیادی است، ولی در نظر بگیرید که گوشی‌های معمولی آن زمان مانند سونی اریکسون K700 و نوکیا ۷۶۱۰، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - حداقل ۱۹ میلی متر ضخامت داشتند. علاوه بر این، این گوشی بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - یونیزه آلومینیومی داشت که به همراه صفحه کلید خاص و آن برامدگی معروف پایین آن، RAZR V3 را تبدیل به تعریف کننده کلمه «موبایل» کرده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان

اما در کمال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - زیبایی، RAZR V3 کمی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - سبک سر هم بود. این گوشی با استانداردهای ۲۰۰۴، گوشی پرچم‌دار به حساب می‌آمد ولی با گذشت ۲ سال و فروش ۵۰ میلیون نسخه کمی محدود و بی امکانات بود. این گوشی تنها از تکنولوژی ارتباطی 2G پشتیبانی می‌کرد و یک مرورگر ساده WAP (پروتکل کاربردی بی‌سیم که احتمالا خاطرتان نباشد) داشت که کفاف مرورگری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - در اینترنت (حتی در آن زمان) را هم نمی‌داد. دوربین این گوشی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - تنها ۰.۳ مگاپیکسل بود.

در این میان، در سال ۲۰۰۵ موتورولا یک نسخه بهینه شده از RAZR V3 را به بازار عرضه کرد و نام آن را RAZR V3i نامید. این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی از حافظه جانبی micro SD پشتیبانی می‌کرد و دوربین ۱.۲۳ مگاپیکسلی هم داشت. اما همچنان خبری از 3G - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - یا حتی EDGE هم نبود. جالب اینجاست که این گوشی زمانی معرفی شد که موتورولا با اپل در حال همکاری بود.

این گوشی در دو مدل، یکی با پخش کننده موسیقی iTunes و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - دیگری با پخش کننده موسیقی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - اختصاصی موتورولا به بازار عرضه می‌شد. با این حال هیچ کدام از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - این دو مدل، جک هدفون ۳.۵ میلی متری نداشتند (سورپرایز) و مجبور بودید از هدفون داخل جعبه که از طریق پورت miniUSB متصل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - می‌شد، استفاده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان

البته گفتنی است که نسخه iTunes این گوشی نیز بسته به بازار فروش، بین ۵۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - تا ۱۰۰ آهنگ را در خود ذخیره می‌کرد. استیو جابز فقید هم می‌گفت که این گوشی iPod در شکم یک گوشی است؛ چیزی که بعدها به آیفون تبدیل شد.

با این حال تلاش‌های بعدی این کمپانی برای رقابت با گوشی‌های لمسی، مانند عرضه RAZR2 V8 و RAZR2 V9 در سال ۲۰۰۷ نیز توفیقی برای این کمپانی نداشت. زیرا آینده در حرکات لمسی با انگشتان خلاصه شده بود و نه در صفحه‌کلید با چینش T9. البته در سال ۲۰۰۹ موتورولا به فکر جبران افتاد و دروید (DROID) را معرفی کرد، اما دیگر دیر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - بود و این کمپانی محبوب، سهم بازار رو به کاهشی داشت.

سرنوشت این کمپانی هم پس از سپری کردن چند سالی زیر چتر گوگل، به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - دست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کاشان استان اصفهان - لنوو افتاد و دیگر شاهد طراحی خاص و معروف گوشی‌های این کمپانی نبودیم؛ البته تا همین چند روز پیش که RAZR معرفی شد؛ گوشی جدیدی که با نمایشگر تاشو، سراسر یادآور خاطرات گوشی RAZR V3 است. حتی حالتی در این گوشی وجود دارد تا صفحه‌کلید معروف نسخه ۱۵ سال پیش خود را تداعی کند.

با این وجود، رستاخیز جدید این گوشی، شاید بارقه‌های امید را در طرفداران زنده نگاه دارد و بعد از چندین سال، شاید دوباره حس داشتن «موبایل» را تجربه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاساندان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** اجاق گاز و فر بوش HSG736257I شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone