🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25546.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کمک‌هزینه اسنپ برای تهیه بنزین تمدید شد

اسنپ در راستای حمایت از رانندگان ناوگانش از تمدید طرح کمک‌هزینه خرید بنزین تا روز شنبه (۲ آذر) خبر داد. این تاکسی اینترنتی از روز ۲۶ آبان طرحی را به منظور تسهیل خدمت‌رسانی رانندگانش تا ...

اسنپ در راستای حمایت از رانندگان ناوگانش از تمدید طرح کمک‌هزینه خرید بنزین تا روز شنبه (۲ آذر) خبر داد. این تاکسی اینترنتی از روز ۲۶ آبان طرحی را به منظور تسهیل خدمت‌رسانی رانندگانش تا پیش از واریز سهمیه‌ بنزین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - آغاز کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - است. این تاکسی اینترنتی اعلام کرده که در طرح حمایتی خود با اعطای وامی برای تهیه بنزین، تلاش می‌کند خدمت‌رسانی‌ به مسافران و درآمدزایی رانندگانش را تضمین کند. گفتنی است که طبق اعلام شرکت ملی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه بنزین به رانندگان اسنپ تعلق خواهد گرفت.

آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - داده است، از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - ۲۶ آبان که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - این طرح آغاز شد، تاکنون حدود ۲۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - هزار راننده از کمک‌هزینه اسنپ استفاده کرده‌اند و استقبال خوبی از این طرح حمایتی به عمل آمده است. همچنین اسنپ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - با تخصیص میلیاردها تومان پاداش تلاش می‌کند تا ضمن ثابت نگه‌داشتن قیمت سفرهایش، درآمدزایی رانندگان خود را بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - بخشد.

به همین منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نهاوند استان همدان - تا روز شنبه (۲آذر) کمک‌هزینه‌ای به‌صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز می‌شود. این مبلغ پس از پرداخت هزینه سهمیه بنزین توسط شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در پایان ماه از حساب اسنپی رانندگان کسر خواهد شد.

لازم به ذکر است این کمک‌هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق می‌گیرد که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ماه بگذرد و بیش از ۵۰کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰کیلومتر) فعالیت داشته باشند. این کمک‌هزینه هر ۲۴ساعت یکبار پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone