🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31414.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

متهم شدن کارمند اپل به انتقال اطلاعات محرمانه تکنولوژی اتومبیل خودران به چین

یکی از کارمندان اپل به جرم انتقال اطلاعات محرمانه مربوط به فناوری اتومبیل خودران این شرکت آمریکایی متهم شده است. بنابر ادعا‌های مطرح شده توسط FBI این کارمند چینی با نام «جیژانگ چن» تلاش می‌کرد ...

یکی از کارمندان اپل به جرم انتقال اطلاعات محرمانه مربوط به فناوری اتومبیل خودران این شرکت آمریکایی متهم شده است. بنابر ادعا‌های مطرح شده توسط FBI این کارمند چینی با نام «جیژانگ چن» تلاش می‌کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان - تا تکنولوژی مورد استفاده در اتومبیل‌های خودران اپل را به رقبای چینی منتقل کند.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که یکی از همکاران چن متوجه شد کارمند چینی در بخشی غیر مجاز در حال عکسبرداری است. بعد از آنکه این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان - خبر به روسای شرکت رسید، اپل با اعمال تحقیقاتی جامع متوجه شد که هزاران سند و مدرک محرمانه از این فناوری در کامپیوتر شخصی وی وجود دارد. بسیاری از این تصاویر مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اپل بودند. آن‌ها همچنین متوجه شدند که او به تازگی برای استخدام در شرکت رقیب چینی اقدام کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان

ماموران یک روز پیش از آن که چن به چین برگردد وی را بازداشت کردند. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت کوپورتینویی در زمینه‌ی مراقبت از تکنولوژی‌های مورد استفاده‌ی خود مصمم عمل می‌کند و در این مورد با قانون همراه خواهد شد. همچنین غول آمریکایی بر این عقیده است که پاسخ همه‌ی پرسش‌ها در اختیار FBI است اما نیروی فدرال فعلا از اعلام نظر در این باره خودداری کرده است.

اپل به تازگی ۲۰۰ نفر از کارمندان بخش اتومبیل خودران - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان - خود را تعدیل کرده و باید دید با توجه به این اقدامات آیا باز هم در آینده شاهد اتفاقات مشابهی خواهیم بود یا خیر. لازم به ذکر است که پیش از این نیز یکی دیگر از کارمندان اپل نسبت به سرقت فناوری مورد استفاده توسط این شرکت در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان - تولید اتومبیل‌های خودران پرداخته بود.

ارتباط ایالات متحده و چین از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در آمریکا روز به روز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر لنگرود استان گیلان - تاریک‌تر از گذشته می‌شود. از طرفی دولت ترامپ در زمینه‌ی حفاظت از دارایی‌های ملی بسیار مصمم تر از گذشته شده و در تلاش است تا دست کشور‌های دیگر -به خصوص چین- را از فناوری‌های خود کوتاه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone