🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31413.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: ماهواره دوستی در آستانه پرتاب

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پرتاب «ماهواره دوستی» و پیشرفت پروژه‌های ماهواره‌ای «ظفر»، «ناهید۱» و «ناهید۲» خبر داد و گفت در هفته فضایی نخستین پارک فناوری و کسب‌وکارهای فضاپایه در مازندران احداث خواهد شد. ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پرتاب «ماهواره دوستی» و پیشرفت پروژه‌های ماهواره‌ای «ظفر»، «ناهید۱» و «ناهید۲» خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - داد و گفت در هفته فضایی نخستین پارک فناوری و کسب‌وکارهای فضاپایه در مازندران احداث خواهد شد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در نخستین همایش ملی «فناوری فضایی و کاربردهای آن» که صبح امروز در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار شد، با بیان اینکه در این پارک شرکت‌های خصوصی مستقر می‌شوند و با حمایت دولت به توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه در مناطق مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - کشور می‌‌پردازند، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - گفت: «آزادسازی داده‌های ماهواره‌ای به علاوه توانمندسازی شرکت‌های خصوصی با حمایت دولت می‌تواند این امکان را فراهم کند که این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت‌ها به کشاورزان مشاوره دهند تا در چه فصلی چه محصولی و چگونه بکارند و به بیشترین سود برسند.»

به گزارش بادیجی وزیر ارتباطات همچنین به برنامه‌های پرتاب ماهواره اشاره کرد و گفت «ماهواره دوستی» دانشگاه صنعتی به زودی پرتاب می‌شود:

«محققان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - دانشگاه علم‌وصنعت نیز گفته‌اند که «ماهواره ظفر» که قرار است در مدار ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتری زمین قرار گیرد و طول عمری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - حدود ۲.۵ تا سه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - سال داشته باشد، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - شهریور سال آینده تحویل داده می‌شود. کار «ماهواره ناهید۱»‌ هم به اتمام رسیده و باید فرایند ارسال آن را در دستور کار قرار دهیم. طراحی «ماهواره ناهید۲» - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - هم به اتمام رسیده و نمونه پروازی آن به زودی آماده می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان

جهرمی طول عمر ناهید۲ را که ماهواره‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - مخابراتی است و خرداد سال آینده قرار است تحویل داده شود را بین ۲ تا ۲.۵ سال دانست و تاکید کرد که ساخت «ماهواره ناهید۲» نخستین گام کشور در جهت ایجاد منظومه ماهواره‌ای در مدار لئو است.

آذری جهرمی با بیان اینکه رسالت این همایش پی‌بردن به کاربردهای فناوری فضایی است،  گفت که در حال حاضر کشور با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - بحران‌هایی چون خشکسالی، کم آبی و لزوم مدیریت منابع آب مواجه است و باید با پدیده خشکسالی سازگار شد:

«با توجه به پایشی که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - از داده‌های فضایی در بخش کشاورزی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - داشتیم، متوجه شدیم که در قلب کشور و در زمینی به وسعت ۷۰ هکتار، خشخاش کاشته می‌شود؛ در حالیکه تا پیش از آن نسبت به نقطه مذکور اطلاعاتی وجود نداشت و همین باعث می‌شود تا نتوانیم برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری درست داشته باشیم.»

به گفته جهرمی، وزارت اتباطات داده‌های به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - دست آمده از ماهواره‌ها را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد تا پیگیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone