🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32713.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام پست افراد متفرقه را در فید شما به نمایش می‌گذارد

اگر موقع بازدید از اینستاگرام با پستی مواجه شدید که ارسال‌کننده‌اش برایتان آشنا نبود، تعجب نکنید. سازندگان این شبکه اجتماعی از هیچ تلاشی برای نمایش محتوای بیشتر به شما دریغ نمی‌کنند. آخرین تلاش، نمایش پست‌های ...

اگر موقع بازدید از اینستاگرام با پستی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مواجه شدید که ارسال‌کننده‌اش برایتان آشنا نبود، تعجب نکنید. سازندگان این شبکه اجتماعی از هیچ تلاشی برای نمایش محتوای بیشتر به شما دریغ نمی‌کنند.

آخرین تلاش، نمایش پست‌های پیشنهادی از حساب‌هایی بوده که حتی آن‌ها را دنبال نمی‌کنید. اینستاگرام این خصوصیت را به صورت آزمایشی فعال کرده، هر چند سال گذشته هم یک بار این کار را انجام داده بود اما خصوصیت مذکور به دلایلی نامشخص نتوانست به نسخه نهایی اپلیکیشن راه یابد.

هدف اینستاگرام از گنجاندن پست‌های متفرقه در فید شما بدون شک افزایش زمان حضورتان در این شبکه اجتماعی است. طبیعتا هر چه محتوای بیشتری در فید خود ببینید، بیشتر به ماندن در اپلیکیشن و پیگیری پست‌های جدید ترغیب خواهید شد و این همان هدفی است که شبکه اجتماعی محبوب قصد رسیدن به آن را دارد.

زمانی که به انتهای پست‌های جدید در فید کاربری‌تان می‌رسید، اینستاگرام - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نشان All Caught Up این موضوع را به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اطلاع‌تان می‌رساند. اما اگر باز هم بخواهید به اسکرول ادامه بدهید آن وقت پست‌هایی را از افرادی خواهید دید که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید. این پست‌ها بر اساس علایق هر فرد و افرادی که دنبال می‌کنند برای هر کاربر شخصی‌سازی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌شوند.

خصوصیت آزمایشی اینستاگرام از امروز در این شبکه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اجتماعی فعال شده است. سازندگان اپلیکیشن اعلام کرده‌اند که در - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هفته‌های پیش‌رو با استفاده از بازخوردها و انتقادات کاربران، این ویژگی را برای عملکرد بهتر بهینه‌سازی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone