🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41064.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

درهای اپل پارک از ۲۶ آبان به روی عموم باز می شود

ارسال یک ایمیل داخلی به کارکنان شرکت آشکار ساخته بود که اپل قصد دارد مرکز تازه تکمیل شده بازدیدکنندگان اپل پارک را به طور رسمی در روز جمعه ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) بازگشایی کند. البته ...

ارسال یک ایمیل داخلی به کارکنان شرکت آشکار ساخته بود که اپل قصد دارد مرکز تازه تکمیل شده بازدیدکنندگان اپل پارک را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به طور رسمی در روز جمعه ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) بازگشایی کند.

البته اگر در این روزها به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مرکز مذکور مراجعه کنید با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تابلوی زیر رو - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به رو می شوید که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در آن ذکر شده «برای یک رویداد خصوصی تعطیل هستیم. لطفاً در بازگشایی بزرگ ما در روز جمعه ۱۷ نوامبر شرکت کنید.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

منظور از «رویداد خصوصی» همان دعوتنامه ای بود که از کارکنان اپل خواسته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بود در روز ۱۶ نوامبر برای بازدید اختصاصی از مرکز فوق به اپل پارک مراجعه کنند. هر فرد می تواند سه همراه را با خود به این رویداد ببرد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

مرکز بازدیدکنندگان اپل شامل یک اپل استور با محصولات ویژه، فروشگاه هدیه، کافه، فضایی برای بازدید از اپل پارک به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده و همچنین محلی موسوم به «observation deck» است. در این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مجموعه بازدیدکنندگان می توانند به روش های خلاقانه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ای با نحوه طراحی و تولید محصولات اپل و ساختارهای داخلی آن آشنا شوند.

مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک حدود ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد و برآورد می شود که شرکت ساکن کوپرتینو برای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - احداث آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone