🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36150.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارکی از گوشی موتو Z3 Play موتورولا مجهز به چیپست اسنپدراگون 660

در حالی که قرار است چهارشنبه آینده موبایل موتو Z3 Play موتورولا به طور رسمی رونمایی شود، دیروز بنچمارک جدیدی از این موبایل در پایگاه داده سرویس Geekbench منتشر شد که نشان می دهد این محصول ...

در حالی که قرار است چهارشنبه آینده موبایل موتو Z3 Play موتورولا به طور رسمی رونمایی شود، دیروز بنچمارک جدیدی از این موبایل در پایگاه داده سرویس Geekbench منتشر شد که نشان می دهد این محصول احتمالاً با چیپست میان رده اسنپدراگون 660 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان - روانه بازار خواهد شد.

این افشا از آن جهت مهم است که تا امروز تمام شایعات و اخبار درز کرده از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان - موبایل مذکور خبر از بهره مندی آن از چیپ مجتمع ضعیف تر اسنپدراگون 635 می دادند. البته یک احتمال قوی نیز وجود دارد و آن رونمایی همزمان از دو نسخه متفاوت موتو Z3 Play در روز چهارم جولای (۱۶ خرداد) است.

در جدول مشخصاتی که همراه با نتایج بنچمارک منتشر شده می توانیم ببینیم که موبایل مورد تست مجهز به ۴ گیگابایت رم بوده و از اندروید 8.1 به صورت پیشفرض برخوردار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان

از دیگر مشخصات سخت افزاری احتمالی موتو Z3 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان - Play موتورولا می توان به نمایشگر ۶ اینچی AMOLED آن با رزولوشن +FullHD و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. در بخش عکاسی نیز شاهد حضور دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش خواهیم بود. وظیفه تامین نیرو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کاشمر استان خراسان - برای این مجموعه را نیز یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی بر عهده خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone