تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32740.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تعامل با گوگل اسیستنت به قابلیت‌های Android Messages اضافه می‌شود

به گزارش برخی کاربران XDA-Developers، ظاهرا Android Messages به عنوان پیام‌‌رسان پیش‌فرض اندروید قرار است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت تعامل برقرار کند. این ویژگی فعلا مراحل تست را پشت سر می‌گذراند و احتمالا ...

به گزارش برخی کاربران XDA-Developers، ظاهرا Android Messages به عنوان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیام‌‌رسان پیش‌فرض اندروید قرار است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت تعامل برقرار کند. این ویژگی فعلا مراحل تست را پشت سر می‌گذراند و احتمالا پس از مدتی به نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

در پی کاهش استقبال کاربران از پیام‌رسان Allo، به نظر می‌رسد که گوگل کم کم می‌خواهد تمرکز خود را از این پیام‌رسان به Android Messages معطوف کند که در نسخه‌های جدید سیستم عامل از آن برای ارسال پیامک همراه با استیکر و ... استفاده می‌شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در شرایط حاضر Android Messages هنوز تعامل کاملی با گوگل اسیستنت ندارد و نمی‌توان در آن مثل Allo با این دستیار هوشمند به طور مستقیم گفتگو کرد. با این وجود تسترهای XDA تا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنون موفق شده‌اند که از تعامل با اسیستنت پیشبینی وضعیت آب و هوا و پیشنهاد رستوران را در محیط Android Messages دریافت کنند.

ناگفته نماند که بسیاری از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خصوصیات اپلیکیشن Allo تا امروز به Android Messages منتقل شده‌اند که از میان مهم‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به پکیج استیکرها، پاسخ‌های هوشمند و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دسترسی به نسخه تحت وب اشاره کرد. اما آوردن گوگل اسیستنت به محیط این پیام‌رسان می‌تواند فاصله آن با پیام‌رسان Allo را به میزان زیادی کاهش بدهد.

Android Messages بر مبنای استاندارد RCS کار می‌کند که بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه و دیوایس‌های اندرویدی در سراسر دنیا از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند. با این وجود، باید منتظر ماند و دید که آیا تعامل گوگل اسیستنت با این پیام‌رسان می‌تواند در نهایت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌تواند سرنوشت بهتری از Allo را برایش رقم بزند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone