تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35150.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بهترین کانسپت معرفی شده در تاریخ صنعت خودروسازی

خودروسازان و کمپانی های فعال در صنعت خودروسازی کانسپت های متفاوتی در طول تاریخ این صنعت معرفی کرده اند که گاها بعضی از این کانسپت ها از طراحی های هجومی و رادیکالی نیز برخوردار بوده ...

خودروسازان و کمپانی های فعال در صنعت خودروسازی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کانسپت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های متفاوتی در طول تاریخ این صنعت معرفی کرده اند که گاها بعضی از این کانسپت ها از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طراحی های هجومی و رادیکالی نیز برخوردار بوده اند اما به راستی بهترین کانسپت معرفی شده تاکنون کدام - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است؟

هرچند که بسیاری از کانسپت های معرفی شده هرگز به مرحله تولید نمی رسند اما این نکته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را نمی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توان کتمان کرد که خودروهای خارق العاده و محبوب بسیاری از دل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همین کانسپت های خیرکننده ی نمایشی خارج شده است.
احتمالاً اگر آشنایی مختصری با کانسپت های معرفی شده در تمام طول عمر صنعت خودروسازی داشته باشید برای اعطا کردن لقب بهترین در این زمینه دچار سردرگمی خواهید شد. لیست بهترین کانسپت های معرفی شده می تواند بسیار طولانی باشد و حتی برای هر خودرو دوستی نیز می تواند متفاوت تعریف شود اما از دیدگاه نویسنده مجله خودروئی roadandtrack بدون شک لقب بهترین به کانسپت لانچیا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استراتوس زیرو تعلق می - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گیرد. این کانسپت یکی از بهترین طراحی های خانه طراحی برتونه است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
در دهه هفتاد میلادی رقابت سختی بین خانه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طراحی برتونه و کمپانی طراحی ایتالیایی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پینین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فارینا صورت گرفت. هر دو کمپانی بسیار مصمم بودند که با معرفی یک کانسپت فوق - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - العاده هم دیگر به چالش بکشند. کانسپتی که کمپانی برتونه معرفی کرد لانچیا استراتوس زیرو نام داشت. در ابتدا نوچو برتونه (مدیر کمپانی برتونه) قصد داشت که این کانسپت را با نام استراتو لیمیت (به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معنی یک شی فضائی محدود شده) معرفی کند اما در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نهایت نام فعلی این کانسپت به آن تعلق گرفت که البته در بین بسیاری از طرفداران با نام زیرو نیز شناخته می شود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
این طرح اولیه که توسط مارچلو گاندینی ارائه شده بود، سنگ بنای طراحی لانچیا استراتوس اسپرتی شد که سال بعد معرفی گردید. نمای این خودرو به شکلی است که گویی برای طراحی آن، از یک ورقه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فولادی الهام گرفته شده است. طرح متفاوت و منحصر به فرد این کانسپت مثلت شکل واقعا دیدنی بوده و توجه هر مخاطبی به سمت خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جلب می کند.
قسمت های جلویی کانسپت کاملا با چراغ پوشیده شده و تنها راه ورود سرنشین و راننده به کابین خودرو سقف شیشه ای مانند کانسپت است. نکته جذابی که در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مورد این مفهوم مطرح است این است که فارغ از طراحی خاص و منحصر به فرد آن، بسیار کاربردی مهندسی شده است.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید طراح این کانسپت، مارچلو گاندینی همان طراح نابغه ای است که بعدها طرح خودروهای لامبورگینی میورا و آلفارومئو کابارو را ارائه داد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در آن زمان طراحی زیرو توانست نظر بسیاری از خودرو دوستان را به سمت خود جلب کند. این خودرو به معنی واقعی کلمه نوید بخش آینده روشن کمپانی برتونه در زمینه کانسپت ها بود. چراغ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های جلوی این کانسپت که یک دست و مرتب در جلوی خودرو خودنمائی می کردند، بسیار دراماتیک بوده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. جالب بدانید که همین چراغ های نواری قادر بودند 55 وات انرژی را در هر ثانیه مصرف کنند.
قسمت جلوئی و کاپوت خودرو کاملا اهداف آئرودینامیکی طراح را نشان می دادند. در واقع برتونه با طراحی این خودرو قصد داشته است که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خود را در زمینه آئروداینامیک نیز بسنجد. درست زمانی که پینین فارینا با کانسپت مودلو که ارتفاعی به طول 93.5 سانتی متر داشت برتوله را به چالش کشید این کمپانی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با کانسپت زیرو توانست به تمام معنا پینین فارینا را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شکست بدهد. چرا که کانسپت مورد بحث ما تنها 84 سانتی متر از سطح زمین فاصله داشت.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
بنا به گفته های اجلینو پاجلیانو یکی از افراد مشغول در استدیو طراحی بارتونه پیاده سازی و تامین قطعات این کانپست به واسطه کمپانی لانچیا صورت گرفته است. لانچیا این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طرح اولیه را به کمک یک موتور 1.6 لیتری و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 4 سیلندر فول ویا HF پیاده سازی کرده و شاسی خودرو نیز به صورت اختصاصی برای آن ساخته شده است.

بد نیست بدانید در مجموع ساخت این کانسپت در سال 1970 در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حدود 40 میلیون لیر (به نرخ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - امروز چیزی بیشتر از 500 هزار دلار) هزینه داشت. این در حالی است که ساخت نسخه کوپه مخصوص رالی فول - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویا HF لانچیا در هم زمان 2.25 میلون لیر هزینه در برداشت.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ضمن مشاهده یک ویدئو از لانچیا استراتوس زیرو نظر خود را در این باره با ما درمیان بگذارید:


بهترین کانسپت معرفی شده از دیدگاه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شما چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone