🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25672.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از دو کارت گرافیک میان رده برای پی سی رونمایی کرد

روز گذشته انویدیا از دو کارت گرافیک میان رده مخصوص پی سی به نام های GTX 1660 SUPER و GTX 1650 SUPER رونمایی کرد که هر دویشان قرار است به رقیبی جدی برای سری RX 5500 شرکت AMD ...

روز گذشته انویدیا از دو کارت گرافیک میان رده مخصوص پی سی به نام های GTX 1660 SUPER و GTX 1650 SUPER رونمایی کرد که هر دویشان قرار است به رقیبی جدی برای سری RX 5500 شرکت AMD بدل شوند. GTX 1660 SUPER که از همین امروز در بوردهای تولیدی شرکای سخت افزاری انویدیا وارد بازار می شود در اصل نسخه تکامل یافته ای از کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 است که اوایل امسال معرفی شد هرچند که قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - نیست جایگزین آن شود و در اصل بین مدل های GTX 1660 و GTX 1660 Ti قرار می گیرد.

GTX 1660 SUPER درست مانند نسخه قبلی خود ۱۴۰۸ هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - کودا دارد و سرعت کلاک آن در حالت استاندارد و تقویت شده به ترتیب برابر با ۱۵۳۰ و ۱۷۸۵ مگاهرتز است. تنها تفاوت میان این دو کارت گرافیک انویدیا استفاده از مموری سریع تر ۱۴ گیگابیت بر ثانیه GDDR6 در GTX 1660 SUPER است که سرعت کلاک بالاتری هم نسبت به مموری ۸ گیگابیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - بر ثانیه GDDR5 در کارت گرافیک GTX 1660 دارد.

انویدیا ادعا کرده که به خاطر همین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - مشخصه GTX 1660 SUPER  بیست درصد سریع تر از مدل GTX 1660 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - و ۱.۵ برابر سریع تر از GTX 1060 شش گیگابایتی است.

اما دست کم روی کاغذ GTX 1660 SUPER اندکی ضعیف تر از GTX 1660 Ti - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - است که هسته های کودای بیشتری دارد (۱۵۳۶) هرچند که GTX 1660 Ti به لحاظ سرعت اختلاف چندانی با GTX 1660 ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس

محصول معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - شده دیگر توسط انویدیا GTX 1650 SUPER نام دارد که هسته های کودا بیشتری (۱۲۸۰) در قیاس با نسخه GTX 1650 با ۸۹۶ هسته دارد. کلاک پایه و تقویت شده این کارت گرافیک به ترتیب برابر با ۱۴۸۵ و ۱۶۶۵ مگاهرتز است که نسبت به GTX 1650 بالاتر است. جدیدترین کارت گرافیک انویدیا همچنین به مموری ۱۲ گیگابیت بر ثانیه GDDR6 مجهز شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - البته ظرفیت آن محدود به ۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - گیگابایت است. انویدیا اعلام کرده که همگی اینها باعث میشوند سرعت GTX 1650 SUPER پنجاه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - درصد بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - از GTX 1650 و دو برابر بیشتر از GTX 1050 باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس

GTX 1660 SUPER از همین امروز از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر داراب استان فارس - طریق بوردهای تولیدی شرکای انویدیا از جمله ایسوس، کالرفول، EVGA، Gainward، گلکسی، گیگابایت، Innovision 3D، ام اس آی، Palit، پی ان وای و Zotac با قیمت ۲۲۹ دلار وارد بازار میشود و مدل GTX 1650 SUPER از ابتدای آذر ماه عرضه می گردد و هنوز اطلاعاتی از قیمت آن ارائه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone