🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14967.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت TSMC احتمالا تولید چیپ A15 Bionic را برای آیفون ۱۳ شروع کرده است

اپل امسال برخلاف سال گذشته، ظاهرا گوشی‌های سری آیفون ‍۱۳ را طبق برنامه معرفی و روانه بازار می‌کند. حالا طبق گزارشی جدید، شرکت TSMC‌ تولید چیپ A15 Bionic را برای گوشی‌های آینده کوپرتینویی‌ها آغاز کرده ...

اپل امسال برخلاف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم - سال گذشته، ظاهرا گوشی‌های سری آیفون ‍۱۳ را طبق برنامه معرفی و روانه بازار می‌کند. حالا طبق گزارشی جدید، شرکت TSMC‌ تولید چیپ A15 Bionic را برای گوشی‌های آینده کوپرتینویی‌ها آغاز کرده است.

اپل برای اولین بار از چیپ A14 Bionic در آیپد ایر ۴ استفاده کرد و سپس این تراشه در آیفون ۱۲ ظاهر شد. A14 Bionic اولین تراشه کوپرتینویی‌ها با لیتوگرافی ۵ نانومتری محسوب می‌شود که البته نسل بعدی‌اش هم با همین لیتوگرافی به تولید می‌رسد، هرچند فرایند ساخت پیشرفته‌تر خواهد بود تا در کنار بهبود عملکرد، مصرف انرژی‌اش هم کمتر شود.

انتظار می‌رود آیفون ۱۳ سپتامبر یا شهریور ماه از راه برسد. شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی کارخانه‌های تامین‌کننده قطعات اپل باعث شد این شرکت پس از سال‌ها، جدیدترین آیفون‌ها را دیرتر از همیشه معرفی و روانه بازار کند. با این حال امسال با واکسیناسیون گسترده در چین و همچنین تلاش برای ادامه واکسیناسیون در کشورهای اطراف مانند تایوان، انتظار نمی‌رود آیفون‌های جدید دیرتر از گذشته معرفی شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم

چیپ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم - A15 Bionic تنها ویژگی جدید برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نخواهد بود و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم - طبق گزارش‌ها، با بهبودهای زیادی مواجه خواهیم شد. اگرچه این تراشه موجب افزایش قدرت و شارژدهی باتری این محصولات می‌شود، اما اپل می‌خواهد به سراغ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی هم در مدل‌های پرو برود.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به انرژی بیشتری نیاز دارد، بنابراین اپل باید به سراغ باتری بزرگتری برود یا از فناوری جدیدی برای نمایشگر استفاده کند. طبق شایعات، کوپرتینویی‌ها از نمایشگر LTPO برای مدل‌های پرو آیفون ۱۳ استفاده خواهند کرد که در کنار مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم - انرژی کمتر، احتمالا قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را هم به گوشی‌های اپل می‌آورد. در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم - این موارد، اندازه ناچ نمایشگر هم کوچکتر خواهد شد.

یکی دیگر از تغییرات احتمالی، استفاده از سنسورهای جدید برای دوربین است که در کنار بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های سری آیفون ۱۳، ضخامت آن‌ها را هم افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر دستجرد استان قم - می‌دهد. همچنین احتمالا با ماژول بزرگتری برای دوربین‌ها مواجه خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone