🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14947.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تصویر لو رفته از اولین تبلت ویوو از نمایشگر تمام صفحه آن خبر می‌دهد

کمپانی چینی ویوو که پیش از این گوشی‌های موبایل زیادی را روانه بازار کرده، روی توسعه اولین تبلت خود کار می‌کند که احتمال دارد به زودی به بازار عرضه شود. در حالی که ویوو هنوز ...

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - چینی ویوو که پیش از این گوشی‌های موبایل زیادی را روانه بازار کرده، روی توسعه اولین تبلت خود کار می‌کند که احتمال دارد به زودی به بازار عرضه شود. در حالی که ویوو هنوز اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - زیادی از تبلت خود به اشتراک نگذاشته است، تصویری از طراحی احتمالی دستگاه به اشتراک گذاشته شده است.

در این تصویر مشخص شده است که اولین تبلت ویوو به یک نمایشگر تمام صفحه مجهز خواهد شد و ظاهرا خبری از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - بریدگی بالای نمایشگر مخصوص قرارگیری دوربین سلفی روی نمایشگر دستگاه نیست. البته در این تصویر، دوربین سلفی دیده نمی‌شود. خیلی بعید به نظر می‌رسد ویوو تبلت خود را بدون دوربین سلفی در دسترس کاربران قرار دهد. بنابراین، باید دید دوربین در کدام قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - تبلت قرار خواهد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس

در پنل پشتی دستگاه نیز به نظر می‌رسد شاهد دو دوربین و یک فلاش LED خواهیم بود که درون یک ماژول دوربین مستطیل شکل جای گرفته‌اند. همچنین کلید‌های تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور تبلت در سمت راست آن قابل مشاهده است.

همانطور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - که گفته شد، این دستگاه اولین تبلت ویوو خواهد بود. با این وجود شرکت چینی از معدود تولیدکنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - گوشی‌های موبایل این کشور است که وارد بازار تبلت نیز می‌شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - در کنار شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ویوو در حال حاضر قصد دارد روی محصولات جدیدی تمرکز داشته باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - و تولیدات خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فسا استان فارس - فقط روی بازار گوشی‌های موبایل که بسیار رقابتی شده متمرکز نکند. این شرکت چینی اخیرا هدفون‌های ویوو TWS 2 را در چین رونمایی کرد و اکنون در حال آماده‌سازی اولین تبلت خود است. همچنین ویوو به همراه شرکت‌های شیائومی و اوپو قصد دارد در سال جاری از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کند.

هرچند حضور در بازارهایی که سامسونگ و اپل در آن حرف اول را می‌زنند کار ساده‌ای نخواهد بود اما به نظر می‌رسد ویوو اهداف بلند پروازانه‌ای دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone