🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14948.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ رد مجیک 6R مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد

نوبیا از گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «رد مجیک 6R» با بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و قیمت پایه‌ ۴۲۳ دلار رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ...

نوبیا از گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «رد مجیک 6R» با بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و قیمت پایه‌ ۴۲۳ دلار رونمایی کرد.

این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ ۳۶۰ لمس در ثانیه، رم حداکثر ۱۲ گیگابایتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات بهره می‌برد. همان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - طور که انتظار می‌رود، موبایل‌های مخصوص بازی بهتر است نمایشگری با نرخ تازه سازی بالاتر نسبت به دستگاه‌های عادی داشته باشند و نوبیا نیز در رد مجیک 6R - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - این قاعده را رعایت کرده است.

تراشه‌ اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 می‌تواند به اجرای روان‌تر بازی‌ها کمک کند. در قسمت حافظه‌ داخلی نیز شاهد دو پیکربندی متفاوت با ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایت از نوع UFS 3.1 هستیم. رابط کاربری Red Magic OS - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - نسخه‌ ۴.۰ مبتنی بر اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۱، پلتفرم نرم‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهد. 

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان
نسخه‌ی محدود Buddha IP رد مجیک 6R؛ الهام گرفته شده از بازی Monkey - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - King

باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - برای تامین انرژی رد مجیک 6R را برعهده می‌گیرد. برای مقایسه باید اشاره کرد که رد مجیک ۶ از باتری ۴۵۰۰ و رد مجیک ۶ پرو از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند که به شارژ سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۲۰ واتی مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - شده‌اند. سیستم خنک‌کننده‌ سه‌بعدی در محصول جدید نوبیا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - از لایه‌های گرافن، خنک‌کننده مایع، ژل حرارتی، رابط انتقال حرارت مسی و فریم میانی فلزی بهره می‌برد.

کلیدهای لمسی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - اختصاصی برای بازی‌ها با زمان پاسخگویی بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - کم در نظر گرفته شده است. خریداران می‌توانند در قالب یک بسته برخی از آیتم‌های بازی‌های تنسنت مانند کال آو دیوتی را دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند. دوربین سلفی دستگاه از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - ویدیوهای فول اچ‌دی استفاده می‌کند. دوربین اصلی نیز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

سایر ویژگی‌های رد مجیک 6R شامل پشتیبانی از دو سیم کارت با شبکه‌ی 5G، وای‌فای ۶ و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - بلوتوث ۵ می‌شود. همچنین با وزن ۱۸۶ گرمی به عنوان سبک‌ترین گوشی مخصوص بازی موجود در بازار شناخته خواهد شد. نسخه‌ محدود Buddha IP نیز با الهام از بازی Monkey King با ۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایت رم و ۲۵۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایت حافظه‌ داخلی عرضه می‌شود. سه رنگ مشکی، نقره‌ای و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لاهیجان استان گیلان - سفید در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone