🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14953.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مجوز پرواز دو پهپاد پستچی در کیش صادر شد؛ ارسال مرسولات با «هادی» و «هدی»

پس از گذشت یک سال و نیم از سورپرایز وزیر ارتباطات و رونمایی از اولین پهپاد پستچی کشور، مجوز پرواز دو فروند پهپاد برای پرواز در کیش صادر شد تا از این پس برخی از ...

پس از گذشت یک سال و نیم از سورپرایز وزیر ارتباطات و رونمایی از اولین پهپاد پستچی کشور، مجوز پرواز دو فروند پهپاد برای پرواز در کیش صادر شد تا از این پس برخی از خدمات پستی این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - منطقه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - توسط دو پهپاد به نام‌های «هادی» - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - و «هدی» صورت پذیرد.

آذرماه سال 98 بود که وزیر ارتباطات خبر از یک سورپرایز بزرگ داد و با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف درباره آن شاهد رونمایی از پهپادی بودیم که وظیفه حمل بسته‌های پستی را برعهده داشت تا به گفته جهرمی انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و... را انجام دهد. اما همان زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - سوالاتی درباره عملی بودن این پروژه مطرح شده بود که آیا در فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - شلوغ و پر ازدحام کلان شهرهایی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - تهران آیا این پهپادها می‌توانند برای ارسال مرسولات پستی مورد استفاده قرار گیرند؟

اما با وجود گذشت یک و نیم سال از آن ماجرا، سرنوشت پهپاد مذکور که طی ماجراهایی «سجاد» نام‌گذاری شده بود، مشخص نشد و اکنون از دو پهپاد جدید با نام‌های «هدی» و «هادی» که توانایی جابه جایی 10 کیلو بار را دارد، رونمایی شده که قرار است در کیش پرواز کنند و مرسولات پستی را به مقصد برسانند. مجوزهای پرواز این دو پهپاد برای دو منطقه خاص این شهر یعنی از اداره پست کیش به منطقه آزاد کیش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - و پردیس دانشگاه شریف، صادر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم

وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از پروژه‌های زیرساختی شرکت پست به اضافه شدن این دو پهپاد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - سیستم پستی کشور اشاره کرد و گفت: «این دو پهپاد اولین پهپادهایی هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - که در سیستم پرواز کشور مجوز پرواز گرفته‌اند و زیرساخت حقوقی‌شان نیز دایر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - است.»

به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - آذری جهرمی، گرفتن مجوز برای فعالیت این طرح ها ۲ سال طول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - کشیده و لازم است مجموعه قوانین در این زمینه تا حدودی تسهیل شود. همچنین ۳۰۰ پهپاد دیگر در انتظار مجوز هستند.

در حاشیه این مراسم قرار بود ۲ پهپاد پستچی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جعفریه استان قم - از مقابل اداره پست مرکزی جزیره کیش به صورت پایلوت پاکت‌های نامه را به ۲ نقطه شامل معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و پردیس دانشگاه صنعتی شریف در این شهر منتقل کنند که به دلیل وزش باد شدید به زمان دیگری موکول شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone