🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14955.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات دوربین گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ فاش شد

پیش از فرا رسیدن موعد احتمالی رونمایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ در مرداد ماه، مشخصات دوربین آن به صورت غیررسمی توسط حساب کاربری با نام «FrontTron» در توییتر به اشتراک گذاشته شد. ...

پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - فرا رسیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - موعد احتمالی رونمایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ در مرداد ماه، مشخصات دوربین آن به صورت غیررسمی توسط حساب کاربری با نام «FrontTron» در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

در حدود دو هفته قبل نیز همین حساب کاربری اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو جدید کره‌ای‌ها منتشر کرده بود و حالا اطلاعات قبلی را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - با داده‌های جدیدی به‌روز کرده است.

حساب کاربری «FrontTron» در توییتر ادعا می‌کند پنل پشتی گلکسی زد فولد ۳ احتمالا مجهز به سه دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۸ میکرومتر و حسگر IMX555، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر 3M5، اندازه پیکسل یک میکرومتر و بزرگنمایی ۲ برابری و در نهایت دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲ میکرومتر و حسگر 3L6 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس

دوربین ۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - مگاپیکسلی واید می‌‌تواند با لرزشگیر اپتیکال برای تصویربرداری باکیفیت‌تر در شرایط کم نور گزینه مناسبی باشد. انتظار می‌رود موبایل تاشو جدید کره‌ای‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم باشد.

براساس اطلاعات فاش شده از طریق این پست توییتر، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی تاشو جدید خود را با دو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - دوربین سلفی شامل دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر و حسگر IMX374 در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر IMX471 و اندازه پیکسل یک میکرومتر به بازار عرضه کنند.

پیشتر گفته شده بود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از حسگر سونیIMX-x71 بهره می‌برد و از نوع زیر نمایشگر خواهد بود. در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - نتیجه انتظار می‌رود نمایشگر داخلی دستگاه فاقد هرگونه بریدگی مخصوص دوربین سلفی باشد.

همین حساب کاربری توییتر پیشتر گفته بود که در پنل بیرونی گلکسی زد فولد ۳ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی سونی IMX374 با اندازه پیکسل ۱.۲۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فارس استان فارس - میکرومتر در یک حفره جای خواهد گرفت. درنهایت باید دید سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone