🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14961.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس تا پایان ۲۰۲۱ از بزرگترین کروم‌بوک بازار رونمایی می‌کند

محبوبیت کروم‌بوک‌ها در سال‌های اخیر به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده و حالا این محصولات سهم بالایی در بازار دارند. همین استقبال بالا دلیلی برای توسعه دستگاه‌های جدیدتر است و ...

محبوبیت کروم‌بوک‌ها در سال‌های اخیر به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده و حالا این محصولات سهم بالایی در بازار دارند. همین استقبال بالا دلیلی برای توسعه دستگاه‌های جدیدتر است و ظاهرا ایسوس می‌خواهد تا پایان ۲۰۲۱ از بزرگترین کروم‌بوک بازار مجهز به نمایشگر ۱۷ اینچی رونمایی کند.

طبق گزارشی جدید، ایسوس روی اولین کروم‌بوک ۱۷ اینچی جهان کار می‌کند که نه تنها کروم‌بوک‌ها را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند، بلکه امکان استفاده از سیستم کروم او اس روی نمایشگرهای بزرگتر را فراهم خواهد کرد.

طبق این گزارش، کروم‌بوک جدید ایسوس با نام CX1700 از راه می‌رسد و البته این کمپانی هنوز برای پردازنده آن تصمیم‌گیری نکرده. ظاهرا ایسوس بین انتخاب پردازنده سلرون N5100 و پنتیوم سیلور N6000 مردد است و نمی‌داند به سراغ کدام یک از آن‌ها برای اولین کروم‌بوک ۱۷ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان - اینچی دنیا برود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان

این کروم‌بوک در نسخه پایه از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و در بالاترین نسخه‌اش با ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد. ایسوس ظاهرا برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان - محصول نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی درنظر می‌گیرد و با وجود چنین مشخصاتی، آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان - با قیمت پایه ۲۹۹ دلار روانه بازار می‌کند.

در صورتی که مشخصات و همچنین قیمت افشا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان - شده صحت داشته باشند، ایسوس می‌تواند به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند و CX1700 را به یکی از محصولات محبوب در میان کاربران تبدیل کند.

گفته می‌شود این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان - کروم‌بوک ۱۷ اینچی در ماه اوت (مرداد - شهریور) معرفی می‌شود که با توجه به نزدیکی به زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، می‌تواند درآمد خوبی برای ایسوس رقم بزند.

در صورتی که ایسوس در این مسیر گام بردارد و کروم‌بوکی با نمایشگر ۱۷ اینچی وارد بازار کند، مسلما شرکت‌های دیگری هم کروم‌بوک‌های ۱۷ اینچی را در سبد محصولاتشان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمام استان گیلان - قرار می‌دهند، البته اگر چنین محصولی در بازار با استقبال خریداران مواجه شود. اگر ایسوس CX1700 شکست بخورد، احتمالا شرکت‌ها دیگر رغبتی برای توسعه چنین محصولاتی نخواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone