🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14972.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مدل رده بالای مک مینی با اندازه کوچک‌تر و شارژر مغناطیسی تولید می‌شود

بلومبرگ هفته پیش اعلام کرد که اپل مشغول کار روی نسخه پیشرفته‌ای از مک مینی با درگاه‌های اضافه و تراشه اپل سیلیکون جدید، M1X است که روی مک‌بوک پرو بعدی هم استفاده خواهد شد. حالا ...

بلومبرگ هفته پیش اعلام کرد که اپل مشغول کار روی نسخه پیشرفته‌ای از مک مینی با درگاه‌های اضافه و تراشه اپل سیلیکون جدید، M1X است که روی مک‌بوک پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - بعدی هم استفاده خواهد شد. حالا رندرهای جدیدی از این دستگاه افشا شده که اولین نگاه ما به کامیپوتر کوچک اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - را فراهم می‌کند.

رندرهای حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - توسط «ایان زلبو» با همکاری «جان پراسر» ساخته و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - در ویدیوی جدید کانال یوتیوب Front Page Tech منتشر شده است. مک مینی جدید در این رندرها تا حد زیادی شبیه نسخه موجود است اما از نظر اندازه کوچک‌تر خواهد بود.

به گفته پراسر، مدل رده بالای مک مینی از همان درگاه‌هایی بهره می‌برد که روی مک مینی اینتل وجود دارند. این درگاه‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - شامل چهار درگاه تاندربولت، دو درگاه USB-A، اترنت و HDMI هستند. تغییر بعدی احتمالا به طراحی ظاهری این دستگاه برمی‌گردد که ظاهرا قرار است در بالای بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - روی صفحه آلومینیومی از پوشش «پلکسی‌گلس» استفاده شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی

پراسر بر اساس شنیده‌های خود می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - اپل در حال آزمایش نوعی طراحی دو رنگ برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - مک مینی است که تا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - حدی شبیه آی‌مک ۲۴ اینچی خواهد بود. این دستگاه هم مثل آی‌مک جدید انرژی خود را از یک رابط مغناطیسی دریافت می‌کند که اگر دستگاه رنگی شود، باید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - منتظر نسخه‌های رنگی آن باشیم. افزون بر این، استفاده از شارژر مغناطیسی به معنای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - وجود پاور خارجی خواهد بود. اپل در آی‌مک هم چنین رویکردی را در پی گرفت و با این کار حتی درگاه اترنت را روی پاور این دستگاه قرار داد.

اپل پارسال مک مینی را با تراشه M1 به‌روز و روانه بازار کرد ولی مدل‌های اینتلی این دستگاه همچنان در بازار موجود هستند. بلومبرگ پیش‌تر در گزارشی گفته بود این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - احتمال وجود دارد که اپل به کلی عرضه مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اراک استان مرکزی - رده بالای مک مینی را لغو کند، اما در نهایت مدل‌های موجود با پردازنده اینتل را با تراشه‌های اپل سیلیکون تعویض خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone