🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14963.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل در سال ۲۰۱۵ تا یک قدمی خرید شرکت «تایم وارنر» پیش رفته بود

اپل در سال ۲۰۱۵ ایده خرید شرکت «تایم وارنر» را در نظر داشت. «ادی کیو»، رئیس سرویس آیتونز می‌گوید مذاکره بین این دو شرکت به مراحل پیشرفته نرسید چون تیم کوک حاضر نبود چنین خریدی ...

اپل در سال ۲۰۱۵ ایده خرید شرکت «تایم وارنر» را در نظر داشت. «ادی کیو»، رئیس سرویس آیتونز می‌گوید مذاکره بین این دو شرکت به مراحل پیشرفته نرسید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - چون تیم کوک حاضر نبود چنین خریدی انجام دهد.

خبرگزاری CNBC در گزارش خود اطلاعات جالبی را درباره پشت صحنه مذاکرات بین اپل و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - تایم وارنر منتشر کرده است. ظاهرا ادی کیو در سال ۲۰۱۵ با «جف بیوکس»، مدیرعامل و «اولاف اولافسن»، قائم مقام تایم وارنر دیدار و درباره ایده پخش انحصاری محتواهای این شرکت روی پلتفرم اپل صحبت کرده بود. احتمالا قرار بود محتواهای شبکه «ترنر» و HBO به‌صورت یک باندل ماهانه توسط اپل فروخته شود.

این گفتگوها چند هفته به طول انجامید و پای تیم کوک هم وسط آمد، اما طرفین در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - نهایت بر سر هزینه‌ها و بازاریابی به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - توافق نرسیدند. پخش محتواهای شبکه ترنر خارج از باندل‌های کابلی می‌توانست اعتراض شرکت‌های پخش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - شبکه‌های پولی را به دنبال داشته باشد و اپل نگران بود که شرکای رسانه‌ای خود را ناراضی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان

به‌علاوه، این نگرانی وجود داشت که خروج اپل یا تایم وارنر از این همکاری انحصاری آینده همکاری‌های آن‌ها را به خطر بیندازد. همین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - مسئله موجب شد کوک، کیو و بیوکس در مقطع کوتاهی درباره خرید تایم وارنر توسط اپل صحبت کنند. کیو مایل به خرید کل مجموعه تایم وارنر بود، اما کوک حاضر به پذیرش این معامله که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - می‌توانست هزینه‌ای ۱۰۰ میلیارد دلاری به همراه داشته باشد، نبود. از آن سو، بیوکس هم انتظار نداشت مذاکره به جایی برسد و در نهایت تایم وارنر به AT&T فروخته شد.

حالا AT&T «وارنرمدیا» و «دیسکاوری» را با هم یکی کرده و شرایط به گونه‌ای فراهم شده که بعدا امکان فروش شرکت حاصل از ادغام این دو کمپانی وجود داشته باشد. CNBC می‌گوید اپل یکی از معدود شرکت‌هایی خواهد بود که توانایی خرید وارنرمدیا-دیسکاوری را دارد.

اپل چند سال بعد سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس را راه‌اندازی کرد ولی خرید وارنرمدیا می‌توانست به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فومن استان گیلان - این شرکت محتوایی را بدهد که کوپرتینویی‌ها برای رقابت با سرویس‌هایی مثل نتفلیکس، هولو و دیزنی پلاس به آن نیاز دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone