🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14975.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ردمی روی گوشی جدیدی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی کار می‌کند

به گزارش منابع آگاه، ردمی روی موبایلی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۱.۵ اینچی کار می‌کند که احتمالا در آن از حسگر تازه معرفی شده اومنی ویژن استفاده خواهد کرد. در نتیجه انتظار ...

به گزارش منابع آگاه، ردمی روی موبایلی با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۱.۵ اینچی کار می‌کند که احتمالا در آن از حسگر تازه معرفی شده اومنی ویژن استفاده خواهد کرد. در نتیجه انتظار می‌رود موبایل جدید از کیفیت تصویربرداری خوبی در نور کم برخوردار باشد.

ردمی ظاهرا قصد دارد مانند برخی شرکت‌های تولیدکننده موبایل از جمله وان پلاس، اوپو، ویوو و شیائومی گوشی هوشمندی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار کند.

اخیرا برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - تولیدکنندگان، گوشی‌های هوشمند خود را با دوربین اصلی یا فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار می‌دهند و ردمی نیز که اوایل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - سال جاری میلادی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو را با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه کرد، تصمیم گرفته مسیر مشابهی را پیش بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس

یکی از منابع آگاه با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین با انتشار پستی ادعا می‌کند که ردمی قصد دارد موبایلی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - به بازار عرضه کند. در متن پست به این موضوع اشاره شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - که نسخه مخصوص عرضه در بازار چین گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو از این دوربین بهره نخواهد برد.

به علاوه این منبع آگاه ادعا می‌کند که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مذکور مجهز به اندازه سنسور ۱/۱.۵ اینچی است که با مشخصات سنسورهای GN1 و GN2  سامسونگ مطابقت ندارد. اما قطعا با حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی اومنی ویژن که بهمن ماه سال گذشته رونمایی شد، می‌تواند مرتبط باشد.

حسگر ۵۰ مگاپیکسلی OV50A با اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - اندازه سنسور ۱/۱.۵ اینچ،‌ در رقابت با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ با اندازه پیکسل ۱.۲ میکرون و سنسور ۱/۱.۳۵ توسعه یافته است. این حسگر برای دستیابی به فناوری QPD و ایجاد پوشش ۱۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - درصدی در فوکوس خودکار تشخیص فاز، تمام پیکسل را در گروه‌های ۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - در ۲ بکار می‌گیرد. این فناوری مشابه سیستم لنز روی چپ ۲ در ۲ سونی بوده و روی کاغذ از روش پیکسل دوگانه سامسونگ بهتر است.

استفاده از چنین حسگرهایی به کیفیت تصویربرداری در محیط‌های با نور کم کمک می‌کند. امنی ویژن در زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - معرفی حسگر مربوطه گفته بود که فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز چهارگانه به صورت قابل توجهی عملکرد فوکوس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شیراز استان فارس - خودکار را در شرایط محیطی با نور کم بهبود بخشیده و به ارتقای کیفیت تصویربرداری کمک می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone