🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14976.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر اج به ابزاری برای شناسایی گذرواژه‌های ضعیف و فاش شده مجهز می‌شود

مایکروسافت ابزار «پسورد مانیتور» مرورگر اج را با قابلیت‌های تازه‌ای به‌روز کرد تا کاربران راحت‌تر بتوانند گذرواژه‌های ضعیف، تکراری و افشا شده خود را پیدا کنند. این ابزار حالا در زمان لو رفتن گذرواژه‌های کاربران ...

مایکروسافت ابزار «پسورد مانیتور» مرورگر اج را با قابلیت‌های تازه‌ای به‌روز کرد تا کاربران راحت‌تر بتوانند گذرواژه‌های ضعیف، تکراری و افشا شده خود را پیدا کنند. این ابزار حالا در زمان لو رفتن گذرواژه‌های کاربران این اتفاق را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - به آن‌ها اطلاع می‌دهد.

غول فناوری مستقر در ردموند با به‌روزرسانی نقشه راه قابلیت‌های اج اطلاعات تازه‌ای را درباره این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - مرورگر منتشر کرد. این شرکت می‌گوید: - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - «از نسخه اج v.91 به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - کاربران اطلاع می‌دهیم که کدام گذرواژه‌ها ضعیف‌ هستند و یا به‌صورت تکراری در اکانت‌های مختلف استفاده شده‌اند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد از میزان امنیت خود در سطح وب آگاه بمانید.»

تصویر متحرک زیر نشان می‌دهد که اگر سوئیچ Show health را در بخش گذرواژه‌های مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - اج فعال کنید، ستونی به صفحه اضافه می‌شود که میزان سلامت گذرواژه‌ها را نشان می‌دهد. اگر رمزها ضعیف، تکراری یا لو رفته باشند، سلامتی کمتری خواهند داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان

افزون بر این، مایکروسافت به کاربران اجازه می‌دهد گذرواژه‌ها را به‌صورت الفبایی یا بر اساس میزان سلامت‌شان مرتب کنند. کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - اج همچنین می‌توانند فیلترها را طوری تنظیم کنند تا فقط گذرواژه‌های تکراری، فاش‌ شده یا ضعیف را ببینند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان

طبق اطلاعات موجود در نقشه راه ویژگی‌های اج، نسخه جدید پسورد مانیتور باید در ماه مه ۲۰۲۱ منتشر شود، ولی مایکروسافت هنوز نسخه پایدار مرورگر خود را به نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - ۹۱ به‌روز نکرده و برای آزمایش این قابلیت فعلا باید منتظر بمانید. با این حال، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خدابنده استان زنجان - چنان‌چه نسخه اج قناری را نصب کنید می‌توانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

مایکروسافت پس از گذشت بیش از ۲۵ سال سرانجام در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر را متوقف کرده و برای همیشه با این مرورگر خداحافظی کند. آینده اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ مرورگر مایکروسافت اج خواهد بود. مایکروسافت از کاربرانی که هنوز از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ استفاده می‌‌کنند درخواست کرده است که تا قبل از پایان یافتن پشتیبانی در سال آینده، به مرورگر اج (یا هر مرورگر دیگری) منتقل شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهشید نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام به کسی که می‌تونه به من کمک کنه، راجب به اجاق گاز و فر کلی مشکل دارم. بازاری هستم و شهر خدابنده، منطقه روستای قیدار بنده خیلی دور تر از بازاراست و به همین دلیل من هیچ مفهومی از تعمیرات این اشکالات ندارم. فر روشن میشه اما هیچ دمایی نداره و اجاق گاز هم نوعی حرارت نمی‌گیره. با تشکر از کسی که به من پاسخ میده



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone