🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17572.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یک سرفیس ناشناخته مایکروسافت با پردازنده نسل دهم اینتل در گیک‌بنچ رویت شد

به تازگی نتایج بنچمارک محصولات ناشناخته از سری سرفیس مایکروسافت مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل منتشر شده که از معرفی آن‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد. شایعات به برگزاری یک رویداد سرفیس در اواخر ...

به تازگی نتایج بنچمارک محصولات ناشناخته از سری سرفیس مایکروسافت مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل منتشر شده که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - از معرفی آن‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

شایعات به برگزاری یک رویداد سرفیس در اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود در این مراسم شاهد رونمایی از نسل جدید محصولات سری سرفیس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - باشیم. در حالی که در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - سال‌های گذشته مایکروسافت به خوبی توانسته توسعه این محصولات را مخفی نگه دارد و از انتشار اطلاعات پیرامون آن‌ها جلوگیری کند، اخیرا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - نتایج بنچمارک دو محصول جدید به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق فهرست سایت «UserBenchmark»، مایکروسافت در حال توسعه دستگاهی با اسم رمز «Oemqn Product Name EV1» است که در آن از پردازنده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - نسل دهم اینتل Core i5-1035G1 استفاده می‌شود. طبق این بنچمارک، این دستگاه از صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۱۵۳۶ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - بهره می‌برد.

این محصول جدید به حافظه تولید شده توسط «SK Hynix» مجهز می‌شود و حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان

علاوه بر این محصول، عملکرد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - دستگاه دیگری با اسم رمز «Oemqn Product Name - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - EV2» نیز در بنچمارک گیک بنچ مورد بررسی قرار گرفته است. این دستگاه که به پردازنده اینتل Core i5-1035G1 و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده، توانسته در این بنچمارک در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۹۷۳ و در بخش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - چند هسته‌ای امتیاز ۱۷۷۵ را کسب کند.

مایکروسافت چندین ماه پیش از نسل جدید محصولات سری سرفیس شامل سرفیس بوک ۳، سرفیس گو ۲، سرفیس هدفون ۲  و سرفیس داک ۲ رونمایی کرد. ردموندی‌ها اخیرا گوشی اندرویدی خود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - مجهز به دو نمایشگر به نام سرفیس Duo را نیز وارد بازار کرده‌اند. با وجود تمام این محصولات، به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان می‌خواهد تعداد محصولات سری سرفیس را افزایش دهد.

در حال حاضر این غول فناوری آمریکایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - درباره محصولات جدید خود اطلاعاتی منتشر نکرده، با این حال شایعات از برگزاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - رویداد سرفیس در تاریخ ۹ مهر خبر می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone