🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36587.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا بخش های حذف شده تصاویر را اصلاح می کند [تماشا کنید]

کمپانی انویدیا به تازگی قدرت هوش مصنوعی را با پروژه ای به نمایش گذاشته که بر اساس آن بخش دستکاری شده یا حذف شده تصویر با دقت بالایی بازسازی می شود. اگر تصور می کنید ...

کمپانی انویدیا به تازگی قدرت هوش مصنوعی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را با پروژه ای به نمایش گذاشته که بر اساس آن بخش دستکاری شده یا حذف شده تصویر با دقت بالایی بازسازی می شود. اگر تصور می کنید که فوتوشاپ هم می تواند این کار را انجام دهد، کافیست نتایج را ببینید تا در این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مورد تجدید نظر کنید.

فناوری توسعه داده شده توسط انویدیا که «state-of-the-art deep learning method» نام دارد، بر اساس بینایی کامپیوتر (از شاخه‌های علوم کامپیوتر و شامل روش‌های مربوط به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دستیابی تصاویر، پردازش، تحلیل و درک محتوای آن‌ها) عمل می کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
از چپ به راست: تصویر خراب شده، تصویر ویرایش شده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با قابلیت Content-Aware در ادوبی فوتوشاپ، نتیجه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پردازش شده توسط انویدیا و تصویر اصلی.

بنا بر گفته محققان رویکردهای پیشین یادگیری عمیق (شاخه ای از یادگیری ماشینی) بر بخش های مستطیل شکل در اطراف مرکز تصویر متمرکز بود و غالباً به پردازش های سنگین نیاز داشت.

هدف پروژه جدید پیشنهاد مدلی برای رنگ آمیزی تصویر بود که بتواند بر اساس الگوهای حفره - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ای کار کند و پیشبینی های معناداری را تولید کند که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بدون نیاز به هرگونه پردازش اضافی یا نیاز به انجام کارهای مختلف [ویرایش تصویر توسط کاربر] کار کند.

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید روش انویدیا فاقد مشکلات سایر نمونه های مشابه است. بسیاری از نرم افزارهای دیگر، تصویر ترمیم شده نهایی را به صورت تار یا همراه با نویزهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دانه دانه تحویل می دهند و نیاز به اعمال تغییرات دیگر توسط کاربر دارند، ولی نتیجه نهایی انویدیا بسیار سریع و کم خطا است.

بنا بر ادعای محققان یکی از محدودیت های سیستم جدید در پردازش های تصاویر ساخت یافته از جمله خطوط روی زمین است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

برای نمونه، در تصویر بالا پردازش خطوط متعدد با مشکل مواجه شده است. با وجود پیشرفت فناوری های مرتبط با ایجاد و ویرایش تصاویر توسط هوش مصنوعی، به نظر می رسد در آینده تنها راه تشخیص دادن این تصاویر از نمونه های تولید شده توسط انسان ها، بررسی امضای دیجیتالی آنها یا ارزیابی تک تک پیکسل ها باشد.

 

تماشا کنید: انویدیا قدرت هوش مصنوعی را با تولید تصاویر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساختگی نشان می دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone