🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25616.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق دانشگاهی در استرالیا با استفاده از پنل خورشیدی

دانشگاه سان شاین کوست استرالیا، با نصب پنل‌های خورشیدی توانسته تا ۴۰ درصد در مصرف انرژی روزانه خود صرفه جویی کند. این دانشگاه علاوه بر این، ۴۲ درصد از تولید گاز کربن دی اکسید معمول ...

دانشگاه سان شاین کوست استرالیا، با نصب پنل‌های خورشیدی توانسته تا ۴۰ درصد در مصرف انرژی روزانه خود صرفه جویی کند. این دانشگاه علاوه بر این، ۴۲ درصد از تولید گاز کربن دی اکسید معمول خود را نیز کاهش داده است.

دانشگاه سان شاین کوست (University of Sunshine Coast) که به دنبال استفاده کامل از منابع تجدید پذیر تا سال ۲۰۲۵ است، اولین قدم را بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - موفق برداشته است. این دانشگاه برای این کار با کمپانی ویولیا (Veolia) همکاری کرده و بخش زیادی از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - سقف ساختمان‌های دانشکده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - خود و همچنین سقف پارکینگ‌ها را با ۶۰ هزار پنل خورشیدی پوشانده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - است که توانایی تولید ۲.۱ مگاوات برق دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان

به گفته یکی از مجریان این طرح، استفاده از پنل خورشیدی، ۴۰ درصد از مصرف برق دانشگاه که بیشتر صرف سیستم تهویه مطبوع می‌شد را کاهش داده است. برای این منظور کمپانی ویولیا از یک تانکر به ارتفاع ۳ طبقه بهره برده و آن را پر از آب کرده است تا با انرژی به دست آمده از پنل‌های خورشیدی، ۴.۵ میلیون لیتر آب داخل این تانک را خنک کند. پس از آن، آب خنک شده در سیستم تهویه مطبوع به کار گرفته می‌شود.

دانشگاه سان شاین کوست در ۲۵ سال آینده می‌تواند چیزی در حدود ۶۹ میلیون دلار در هزینه‌های پرداختی خود به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - وزارت نیرو صرفه‌جویی کند. کاهش تولید گاز دی اکسید کربن نیز طی ۲۵ سال آینده حدود ۹۲ هزار تن برآورد شده که مشابه تولید معمول ۵۲۵ خانه در همین زمان است. همچنین این دانشگاه در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - نظر دارد تا نحوه کارکرد این سیستم و کاربرد‌های مشابه منابع - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - انرژی تجدید پذیر را به دانشجویان خود آموزش دهد تا با روش‌های نوآورانه و خلاقانه برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - پیدا کردن انرژی پاک برای آینده آشنا شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان

لازم به ذکر است که سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تاکستان استان زنجان - پیاده شده در این دانشگاه، یکی از جوایز GDCA سال ۲۰۱۹ ایسلند را به خود اختصاص داده است. دانشگاه سان شاین کوست در نظر دارد تا با گسترش این سیستم، بتواند هر چه زودتر وابستگی خود به منابع تجدید ناپذیر را پایان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله رخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام روز بخیر منطقه پانزده خرداد تاکستان خدمات دارید
پاسخ: بله در پانزده خرداد شهر تاکستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone