🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25619.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هک تمام دستیارهای صوتی با لیزر [تماشا کنید]

محققان از روش جدیدی برای هک دستیارهای صوتی خبر داده اند که از طریق پرتوهای لیزر انجام می شود. دستیارهای صوتی با قابلیت های فراوان از اعلام جدیدترین خبرها و شرایط آب و هوا گرفته ...

محققان از روش جدیدی برای هک دستیارهای صوتی خبر داده اند که از طریق پرتوهای لیزر انجام می شود.

دستیارهای صوتی با قابلیت های فراوان از اعلام جدیدترین خبرها و شرایط آب و هوا گرفته تا باز و بسته کردن درب منزل و راه اندازی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - گجت های دیگر، به یکی از اجزای زندگی مدرن تبدیل شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - اند. با این حال بسیاری از کارشناسان هشدار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - اند که سپردن موارد امنیتی و مهم به دستیارهایی که هنوز در برابر بسیاری از حملات سایبری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - آسیب پذیرند، کار چندان عاقلانه ای نیست. پیش از این روش های مختلفی نظیر «حمله دلفین» برای هک این دستگاه ها شناسایی شده بود و حالا نوبت به حمله از طریق لیزر رسیده است.

در این روش مهاجم با تغییر فرکانس لیزر و تاباندن آن روی میکروفون اسپیکر هوشمند، گجت را به گونه ای فریب می دهد که پرتوهای لیزر را به عنوان امواج صوتی دارای معنی تفسیر کرده و دستوراتی را اجرا می کند. ظاهرا تمامی دستیارهای هوشمند در برابر حمله لیزری آسیب - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - پذیرند چرا که محققان این روش را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - با موفقیت روی گوگل هوم، الکسا، پورتال مینی فیسبوک، گوشی های آیفون XR، آیپد نسل ششم، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - گلکسی S9 و پیکسل ۲ تست کرده اند.

محققان این نوع حمله را «دستورات نوری» می خوانند. در ویدیویی فوق شاهد دمویی از این روش هستیم که باعث باز شدن درب گاراژ توسط اسپیکر گوگل هوم می شود. تمامی این تجهیزات با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - از فروشگاه آمازون قابل خریداری هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان

کمپانی های تولید کننده برای دفاع در برابر حمله دستورات نوری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - می توانند دستگاه های خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کردکوی استان گلستان - به دو میکروفون مجهز کرده و اجرای دستور را هم به شنیدن صدا از هر دو میکروفون مشروط کنند. روش دیگر هم ایجاد یک سپر نوری در برابر دستگاه های مجهز به دستیار صوتی است. گوگل و آمازون از بررسی این تحقیق خبر داده اند اما اپل از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone