🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29345.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات احتمالی گلکسی اس ۱۰ لایت؛ فراتر از حد انتظار

سامسونگ ظاهرا مقدمات معرفی ۵ نسخه مختلف از گلکسی اس ۱۰ را تدارک دیده و یکی از آنها گلکسی اس ۱۰ لایت است که از ویژگی های شاخص آن باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی و ...

سامسونگ ظاهرا مقدمات معرفی ۵ نسخه مختلف از گلکسی اس ۱۰ را تدارک دیده و یکی از آنها گلکسی اس ۱۰ لایت است - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - که از ویژگی های شاخص آن باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی و باتری نسبتا ضعیف اشاره کرد.

بر اساس گفته های منابع آگاه گلکسی اس ۱۰ لایت قرار نیست میان رده ای با ظاهر پرچمدار باشد و نتایج منتشر شده در پایگاه بنچمارک گیک بنچ نیز مهر تاییدی بر این مساله است. بر اساس داده های این سایت SM-G970U که احتمالا همان مدل لایت پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - سامسونگ است از ۶ گیگابایت رم و پردازنده کوالکام با اسم رمز msmnile بهره می برد. تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان

نسخه عادی احتمالا با شماره مدل SM-G973 و نسخه پلاس نیز با شماره SM-G975 از راه خواهند رسید. نکته عجیب این است که حرف U در آخر شماره مدل گوشی مورد بحث به معنی عرضه انحصاری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - آن در آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - خواهد بود.

پیش از این اسم رمز این تراشه در بنچمارک گوشی هایی دیده شده که انتظار می رود به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شوند؛ در نتیجه می توان انتظار داشت که گلکسی اس ۱۰ لایت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - به این تراشه قدرتمند و هشت هسته‌ای کوالکام مزین شود.

از نظر امتیاز بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم بهره مند بودن از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ در میان پرچمدارهای برتر جای نمی گیرد که دلیل آن را می توان رم ۶ گیگابایتی و نهایی نبودن فرایند تولید آن عنوان کرد. برای مثال اکسپریا XZ4 با چیپست مشابه و رم ۸ گیگابایتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - امتیازی به مراتب بالاتر دست پیدا کرده است.

پروتوتایپ SM-G970U هنوز اصلاحات زیاد را پشت سر نگذاشته و اندروید پای آن پایدار نیست چرا  که امتیاز آن در تست های تک و چند هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - ای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - حتی از گلکسی اس ۹ مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ هم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - کمتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone