🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  3. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  5. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29341.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

موزیلا و اچ تی سی برای ارائه مرورگر فایرفاکس روی هدست Vive همکاری می کنند

اچ تی سی به همراه Valve، همکار این شرکت در امور نرم‌افزاری سالهاست که برای ارائه تجربه‌ای اعلا و در سطح دسکتاپ برای هدست واقعیت مجازی Vive کار می‌کنند. این در حالیست که تمرکز هدست ...

اچ تی سی به همراه Valve، همکار این شرکت در - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - امور نرم‌افزاری سالهاست که برای ارائه تجربه‌ای اعلا و در سطح دسکتاپ برای هدست واقعیت مجازی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Vive کار می‌کنند. این در حالیست که تمرکز هدست - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آکیلس VR بیشتر روی بازار مصرف‌کنندگان معمولیست و سونی نیز کاربران پلی‌استیشن را هدف گرفته است.

یکی از برنامه‌های اچ تی سی برای تصاحب بازار هدست‌های VR پرچمدار، ارائه قابلیت‌هایی است که کاربردهای هدست Vive را از بازی کردن فراتر - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ببرند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به توسعه مرورگر Firefox Reality اشاره کرد که قرار است به مرورگر پیش‌فرض هدست Vive تبدیل شود.

همکاری اچ تی سی و موزیلا در توسعه این مرورگر، یک بازی بُرد-بُرد برای هر دو است. به لطف اچ تی سی، موزیلا حالا می‌تواند از - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پلتفرم واقعیت افزوده Vive برای رشد و هر چه بهتر دیده شدن مرورگر Firefox Reality بهره ببرد. همچنین - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای والو و اچ تی سی، همکاری با موزیلا به این معناست که در عین بهره‌مند شدن از حریم خصوصی قدرتمند فایرفاکس دیگر نیازی به مرورگر شرکت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رقیب نخواهند - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داشت.

همچنین در ادامه این همکاری، اچ تی سی با آمازون برای استفاده از ساختار ابری AWS (موسوم به Amazon Sumerian) این شرکت برای طراحی تجربیات واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سه بعدی استفاده خواهد - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کرد.

نخستین شرکتی که از این - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همکاری بهره می‌برد، Fidelity خواهد بود که قرار است فضایی سه بعدی برای پایش حساب‌های - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تجاری بسازد که - تعمیرات پکیج لورچ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از طریق مرورگر Firefox Reality و هدست Vive قابل دسترسی خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone