🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  3. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  4. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  5. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29343.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور گیمینگ جدید گیگابایت، به شما در بازی های ویدیویی برتری می دهد

در CES 2019 مشخص شد که کمپانی های زیادی به ساخت مانیتورهای گیمینگ پریمیوم علاقه مند شده اند و برند Aorus گیگابایت هم یکی از آنهاست. این برند از مانیتور AD27QD Tactical Display رونمایی کرده ...

در CES 2019 مشخص شد که کمپانی های زیادی به ساخت مانیتورهای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - گیمینگ پریمیوم علاقه مند شده اند و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - برند Aorus گیگابایت هم یکی از آنهاست. این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - برند از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - مانیتور AD27QD Tactical Display رونمایی کرده که به مشخصات استاندارد این مانیتورها قانع نشده و همراه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - با یک پنل 27 اینچی IPS با رزولوشن 1440p و نرخ به روزرسانی 144 هرتز از راه می رسد که 95 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. و اگر به کارت های گرافیک AMD دسترسی دارید، قابلیت FreeSync این مانیتور، فریم ریتی بهینه تر در اختیارتان خواهد گذاشت.

از دیگر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - مشخصه های جالب توجه این مانیتور می توان به پشتیبانی از HDR 400 و تنظیماتی برای تعیین محور، میزان کجی و ارتفاع اشاره کرد. Aorus نگهدارنده کابل و پاور بریک را داخل خود مانیتور جای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - داده و به همین خاطر، AD27QD Tactical ظاهر ساده و مینیمال میز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - کامپیوتر شما را حفظ خواهد کرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی

اما چرا از عبارت «تاکتیکال» در نام گذاری مانیتور استفاده شده؟ Aorus می گوید داشبورد تنظیمات این مانیتور شامل گزینه هایی مانند پایش فریم ریت است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - که درون خود دستگاه تعبیه شده اند و نیازی به نرم افزار جداگانه نیست؛ بنابراین مصرف پردازنده را افزایش نمی دهد و توسط هیچ نرم افزار شخص ثالثی به عنوان «تقلب» در بازی های ویدیویی شناخته نمی شود.

این مانیتور ضمناً از قابلیت حذف نویز داخلی بهره مند شده که گیگابایت می گوید نویز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - پس زمینه را از هر هدستی که به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - آن متصل نمایید حذف می کند. تا جایی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - که می دانیم، این نخستین مانیتوری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - است که چنین قابلیتی دارد. از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - نظر اتصالات نیز بخش پشتی دستگاه میزبان دو پورت HDMI، یک DisplayPort 1.2، جک هدفون و میکروفون و دو پورت USB با قابلیت شارژ سریع برای موبایل های هوشمند است.

و مثل تمام محصولات گیمینگ در چند سال اخیر، Aorus AS27QD Tactical مجموعه ای از نورپردازی های RGB - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - در پشت دارد که می توانید رنگ آنها را با نرم افزار RGB Fusion 2.0 کنترل و تنظیم کنید. مانیتور گیمینگ گیگابایت در روز 16 ژانویه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی - با قیمت 599 دلار روانه بازار می شود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر دلیجان استان مرکزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone