🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29349.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۹ میلیون کاربر اندروید اپ‌هایی نصب کرده‌اند که چیزی جز تبلیغ نبوده‌اند

طبق گزارش جدید ترند میکرو، بیش از ۹ میلیون نفر از کاربران اندروید اپلیکیشن‌هایی را از پلی استور نصب کرده‌اند که در واقع Adware یا تبلیغ‌افزار بوده‌اند. این تبلیغ‌افزارها که تعدادشان به ۸۵ مورد می‌رسد، ...

طبق گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - جدید ترند میکرو، بیش از ۹ میلیون نفر از کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - اندروید اپلیکیشن‌هایی را از پلی استور نصب کرده‌اند که در واقع Adware یا تبلیغ‌افزار بوده‌اند. این تبلیغ‌افزارها که تعدادشان به ۸۵ مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - می‌رسد، در شاخه‌هایی مثل بازی و اپلیکیشن‌های شبیه ساز ریموت کنترلر تلویزیون قرار گرفته بودند.

تبلیغ‌افزارهای یادشده می‌توانند در صورت نصب در گوشی، تبلیغات تمام صفحه را به نمایش گذاشته یا حتی آن‌ها را در پس‌زمینه گوشی اجرا کنند. اجرای در پس زمینه این تبلیغات نیز طبیعتا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - سازندگان این اپ‌ها درآمدزایی به همراه داشته است.

در حالی که ترند میکرو فهرست کامل این اپلیکیشن‌ها را در گزارش خود منتشر کرده، همزمان گوگل پلی انتشار تمامی این ۸۵ اپ را به حالت تعلیق درآورده است. به گزارش ترند میکرو تمامی این تبلیغ‌افزارهای اپلیکیشن نما عملکرد یکسانی دارند: به محض نصب و اجرا، کار خود را با نمایش یک تبلیغ تمام صفحه آغاز می‌کنند. اما وقتی که این صفحه را می‌بندید، دکمه‌ای مثل Start یا Next برایتان ظاهر می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران

وقتی که یکی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - دکمه‌ها را می‌فشارید، یک تبلیغ تمام صفحه دیگر برایتان ظاهر می‌شود که در صورت بستن آن نیز صفحه‌ای دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - حاوی چند گزینه انتخابی می‌بینید که گزینش هر یک از آن‌ها تبلیغ تمام صفحه دیگری را ظاهر می‌کند. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که اپلیکیشن بسته شده و آیکن آن از روی صفحه ناپدید شود. اما حتی تحت این شرایط هم ممکن است هر ۱۵ یا ۳۰ دقیقه ناچار باشید تبلیغات تمام صفحه دیگری را تحمل کنید.

این موضوع هر بار که قفل صفحه را باز و بسته می‌کنید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - تکرار می‌شود، مگر آنکه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - اپلیکیشن‌ها را در زمان مناسب و پیش از فراگیر شدن تبلیغات آن‌ها به طور کامل پاک کنید. جالب است بدانید یکی از همین تبلیغ‌افزارها، اپلیکیشن مشهور - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر چالوس استان مازندران - Easy Universal TV Remote است که در پلی استور قریب به ۵ میلیون نصب فعال دارد و آمار نصب آن هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone