🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29354.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

درآمد سرشار توسعه‌دهندگان باج افزار Ryuk طی ۵ ماه

باج افزار Ryuk که اخیرا روزنامه های معتبر آمریکا را زمین‌ گیر کرده بود، جیب توسعه دهندگانش را با درآمدی هنگفت پر کرده است. بر اساس برآورد محققان موسسات CrowdStrike  و FireEye باج افزار Ryuk تنها در ۵ ماه درآمدی ...

باج افزار Ryuk که اخیرا روزنامه های معتبر آمریکا را زمین‌ گیر کرده بود، جیب توسعه دهندگانش را با درآمدی هنگفت پر کرده است.

بر اساس برآورد محققان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - موسسات CrowdStrike  و FireEye باج افزار Ryuk تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - در ۵ ماه درآمدی ۳.۷ میلیون دلاری را طی ۵۲ تراکنش بیت کوین عاید هکرها کرده است. به گفته این تحلیلگران نکته اصلی در دستیابی به این مبلغ بردباری هکرها و تمرکز روی اهداف بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - بوده است.

حملات معمولا با آلوده کردن سیستم به باج افزار TrickBot از طریق روش هایی نظیر ایمیل اسپم شروع می شد که هدف از آن تنها دسترسی به سیستم قربانی و برآورد پتانسیل درآمد و بودجه آنها بود.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان

مطالعات صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - گرفته حاکی از این است که هکرها مدت زیادی را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - به بررسی وضعیت مالی قربانی می پرداختند و در صورتی که هدف به اندازه کافی بزرگ نبود از پیاده سازی باج افزار Ryuk صرف نظر می کردند.

پیش این در کمپین های دیگری نظیر SamSam نیز از این روش استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - شده که با هدف کاهش مقیاس و در عین حال افزایش مبلغ تراکنش ها صورت می گیرد.

بردباری این مهاجمان نیز در نوع جالب توجه است چون در برخی موارد آنها نزدیک یک سال را صرف رمزنگاری داده های قربانی و تقاضای باج افزار کرده اند.

عاملان توسعه باج افزار Ryuk مشخص نشده اند اما دو گروه امنیتی مذکور بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - این باورند علی رغم شواهد موجود این گروه به کره شمالی ارتباطی ندارند. به گفته CrowdStrike با توجه به آدرس های اینترنتی و مرجع زبانی هکرها باید روسی باشند.

فارغ از ماهیت توسعه دهندگان این بدافزار مخرب، این درآمد سرشار آنها را به پیاده سازی حملات بیشتر و هدف گرفتن سازمان های بزرگ در آینده نزدیک ترغیب خواهد کرد.

شرکت Sophos - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - در پیش بینی های خود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خدابنده استان زنجان - برای سال ۲۰۱۹ تاکید کرده باج افزارها بیشتر از پیش هدفمند خواهند شد و هکرهایی که از آنها استفاده می کنند صرفا روی اهداف بزرگ نظیر سازمان های دولتی و کسب و کارهای عظیم تمرکز خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone