🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29353.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید لپ‌تاپ Yoga C730 لنوو با نمایشگر AMOLED معرفی شد

لنوو هر سال در نمایشگاه CES، ضمن معرفی لپ‌تاپ‌های جدید برنامه مجزایی هم برای رونمایی از مدل‌های ارتقاء یافته لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر خود دارد. در همین راستا شرکت چینی در CES 2019 از نسخه جدید لپ‌تاپ ...

لنوو هر سال در نمایشگاه CES، ضمن معرفی لپ‌تاپ‌های جدید برنامه مجزایی هم برای رونمایی از مدل‌های ارتقاء یافته لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر خود دارد. در همین راستا شرکت چینی در CES 2019 از نسخه جدید لپ‌تاپ Yoga C730 همراه با نمایشگر AMOLED پرده برداشته است.

یوگا C730 دارای بدنه‌‌ای مستحکم و زیبا از جنس آلومنیوم است که ابعاد بزرگتری از پسر عموهایش Yoga C930 و Yoga S940 دارد. وزن این لپ‌تاپ به 1.8 کیلوگرم می‌رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران - برای لپ‌تاپی با نمایشگر 15.6 اینچی، وزن تقریبا نرمالی به حساب می‌آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران

لنوو برای آنکه در عین لذت بردن از کیفیت نمایشگر، بتوانید از آن برای کارهای گرافیکی استفاده کنید وضوح 4K را در اختیارتان قرار داده که در پنل اولد جلوه بسیار شفاف و منحصر به فردی دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران - همچنین بد نیست بدانید که نمایشگرهای اولد «نور آبی» کمتری از خود ساطع می‌کنند، بنابراین نگاه کردن به آن‌ها ضرر کمتری برای چشمان‌تان دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران

نکته عالی این که همراه با این لپ‌تاپ، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران - یک قلم Active Pen 2 با حساسیت به فشار در 4096 سطح نیز ارائه می‌شود که طراحان و گرافیست‌ها می‌توانند از دقت و قدرت آن نهایت بهره را ببرند. تنها نکته ناامیدکننده این است که یوگا C730 در کشور آمریکا عرضه نخواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران

پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نور استان مازندران - نوع DDR4، حافظه 512 گیگابایتی PCIe SSD، دو پورت USB-C تاندربولت 3، یک پورت USB-C معمولی، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری لپ‌تاپ جدید لنوو به شمار می‌آیند.

یوگا C730 قرار است در ماه آوریل سال جاری با قیمت پایه 1650 دلار روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone