🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29351.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بخشی از ناوگان اسنپ‌ باکس به نحوه جدید قیمت‌گذاری اعتراض کردند

تعدادی از پیک‌های موتوری اسنپ باکس امروز در مقابل ساختمان این شرکت تجمع و اعتراض کردند. «پارسا جانباز»، مدیر اجرایی اسنپ باکس در گفتگو با دیجیاتو علت این مسئله را تغییر در محاسبه نحوه قیمت‌گذاری ...

تعدادی از پیک‌های موتوری اسنپ باکس امروز در مقابل ساختمان این شرکت تجمع و اعتراض کردند. «پارسا جانباز»، مدیر اجرایی اسنپ باکس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان - در گفتگو با دیجیاتو علت این مسئله را تغییر در محاسبه نحوه قیمت‌گذاری برای خدمات بخش سازمانی عنوان کرد.

به گفته جانباز، تجمع از سوی پیک‌هایی بوده‌ است که با رستوران‌ها همکاری داشته‌اند و مربوط به پیک‌هایی که به کاربران عادی سرویس اسنپ باکس خدمت‌رسانی می‌کنند نبوده است. جانباز توضیح می‌دهد که تا پیش از این، حق‌الزحمه هر پیک برای رساندن هر سفارش غذا، فارغ از فاصله رستوران و محل دریافت آن، ثابت و یکسان بوده است اما اسنپ باکس این روند را از امروز تغییر داده است. مدیر اجرایی اسنپ باکس در همین رابطه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان - به دیجیاتو گفت:

«روش قبلی برای بخشی از ناوگان که زحمت بیشتری می‌کشیدند عادلانه نبود. اما اکنون قیمت‌گذاری به این صورت شده است که با سپری کردن زمان بیشتر و همچنین طی کردن مسیر بیشتر، درآمد بیشتری به پیک‌ها تعلق خواهد گرفت. این رقم حتی تا ۳۰ درصد بیشتر خواهد بود.»

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان

جانباز در پاسخ به این سوال که همین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان - تغییر اکنون چرا اعمال شده و چگونه باعث اعتراض ناوگان اسنپ باکس شده است، به دیجیاتو می‌گوید: «این تغییر دو علت داشت. علت اول عدالت است؛ اینطور پیکی که فاصله بیشتری طی می‌کند دریافتی بیشتری خواهد داشت. علت دوم درخواست رستوران‌هاست. تا پیش از این خود رستوران‌ها هم برای فاصله‌های کوتاه به راحتی می‌توانستند از ناوگان استفاده کنند اما برای ارسال غذا به فاصله‌های دورتر به مشکل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان - می‌خوردند و درخواست‌ها سریع پذیرفته نمی‌شد چون قیمت تفاوتی نمی‌کرد و ناوگان ترجیح می‌داد فاصله‌های نزدیک را بپذیرد. این اتفاق به رستوران‌ها هم کمک می‌کند تا سرویس‌دهی بیشتری به مشتریانی که از آنها فاصله دورتری دارند، داشته باشند و از طرفی درآمد پیک‌ها را هم افزایش می‌دهد.»

به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان - گفته جانباز، مسئولان اسنپ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر پاوه استان کردستان - باکس توضیحات لازم را به موتورسواران دادند و در نتیجه این اعتراضات در مقابل ساختمان شرکت نیز به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone