🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29327.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ‌های گیمینگ سری جی دل هم به جمع استفاده کنندگان از انویدیا RTX پیوستند

طبق انتظار همگان کارت‌های گرافیک RTX انویدیا 2060، 2070 و 2080 در رویداد CES امسال رونمایی شد. حالا شرکت دل هم اعلام کرده قصد دارد که لپتاپ‌های سری جی ۲۰۱۹ خود را با استفاده از ...

طبق انتظار همگان کارت‌های گرافیک RTX انویدیا 2060، 2070 و 2080 در رویداد CES امسال رونمایی شد. حالا شرکت دل هم اعلام کرده قصد دارد که لپتاپ‌های سری جی ۲۰۱۹ خود را با استفاده از جدیدترین کارت گرافیک‌های انویدیا عرضه کند. لپتاپ‌های جدید یعنی جی 5، جی 7 15 و جی 7 17 از نهم بهمن ماه به صورت رسمی وارد بازار خواهند شد و ۹۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

بزرگترین تغییر در لپتاپ‌های - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سری جی دل استفاده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از کارت گرافیک RTX شرکت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انویدیا به شمار می‌رود. همه‌ی لپتاپ‌های سال - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جدید میلادی شرکت دل از کارت گرافیک‌های RTX 2060، RTX 2070 و RTX 2080 استفاده  خواهند کرد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیاگر به دنبال ویژگی‌هایی نظیر ردیابی نور یا Ray Tracing نیستید و قدرت کارت گرافیک‌های RTX هیجان زده‌تان نکرده، می‌توانید منتظر سری جدید لپتاپ‌های دل با استفاده از کارت گرافیک‌های قدیمی‌تر اما قدرتمند جیفورس GTX 1050 Ti همراه با تکنولوژی G-Sync باشید.

هردو لپتاپ سال گذشته‌ی این شرکت یعنی جی 5 15  - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و جی 7 - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 15 گزینه‌های بسیار مناسبی به عنوان لپتاپ‌های گیمینگ میان رده محسوب می‌شدند. به همین دلیل احتمالا امسال هم بتوان انتظار بالایی از دل داشت. خصوصا که یکی از اولین لپتاپ‌هایی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خواهند بود که از کارت گرافیک RTX انویدیا بهره‌مند شده‌اند.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تعداد پورت‌های مورد استفاده در لپتاپ‌های سری جی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جدید شرکت دل با توجه به کارت گرافیک تعبیه شده در آن‌ها متفاوت خواهد بود. این پورت‌ها - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌توانند شامل جک RJ45 و USB-C برای خریداران این لپتاپ‌ها با گرافیک - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 1050Ti باشد در حالی که خریداران RTX می‌توانند از پورت‌های مینی دیسپلی و تاندربولت 3 بهره‌مند گردند..

دل همچنین قصد دارد لپتاپ‌هایش را در رنگ‌های متعددی عرضه نماید. مشکی، سفید یا خاکستری با بخش‌هایی به رنگ آبی از گزینه‌های این شرکت به شمار می‌رود. همچنین استفاده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از رنگ‌های RGB برای کیبورد باعث می‌شود که لپتاپ‌های بعدی شرکت دل، بیش از گذشته رنگارنگ شوند. لازم به ذکر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است که این کیبورد‌ها در برابر آب مقاوم خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone