🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29342.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این تردمیل دوستدار محیط زیست انرژی حاصل از دویدن را به برق تبدیل می کند

شرکت SportsArt تولیدکننده لوازم ورزشی دوستدار محیط زیست در نمایشگاه CES امسال از جدیدترین تردمیل خود «Verde G690» رونمایی کرده که انرژی حاصل از دویدن را به الکتریسیته تبدیل می کند. محصول مورد بحث به ...

شرکت SportsArt تولیدکننده لوازم ورزشی دوستدار محیط زیست در نمایشگاه CES - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - امسال از جدیدترین تردمیل خود «Verde G690» رونمایی کرده که انرژی حاصل از دویدن را به الکتریسیته تبدیل می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان  استان خراسان

محصول مورد بحث به عنوان جدیدترین عضو خانواده ECO-POWR کمپانی، یک تردمیل بدون موتور بوده که با استفاده از سیستم مقاومت ترکیبی مکانیکی و الکترومغناطیسی انرژی دریافتی از دویدن ورزشکار را به برق تبدیل می کند.

تردمیل جدید به صورت میانگین تا 200 وات-ساعت انرژی الکتریکی تولید می کند

طبق ادعای سازنده، تردمیل جدید به صورت میانگین تا 200 وات-ساعت انرژی الکتریکی را برای استفاده در شبکه برق تولید می کند. این ابزار همچنین از یک مبدل اختصاصی (پتنت شده) برای تبدیل الکتریسیته تولیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - به برق قابل استفاده در دستگاه های دیگر نیز بهره می برد که مشابه نمونه های استفاده شده در پنل های خورشیدی و توربین های بادی کوچک است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان  استان خراسان

Verde G690 در ضمن دارای اپلیکیشن اختصاصی برای پایش تمرینات ورزشی و محاسبه الکتریسیته تولیدی بوده و علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - بر امکان تنظیم سرعت مد نظر، با یک خروجی USB شارژ ابزارهای الکترونیکی را هم ممکن می کند.

به گفته کمپانی SportsArt، تسمه استفاده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - در تردمیل جدید حس راحتی بیشتری را به کاربر منتقل کرده و امکان انتخاب حالت های دویدن و راه رفتن مختلف مانند دوی سرعت و گام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - های قدرتی (مانند هل دادن خودرو) را در اختیار ورزش کار قرار می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان  استان خراسان

لازم به ذکر است که تردمیل Verde G690 از سیستم SA Well+ برای نمایش زنده اطلاعات ورزشی و تولید انرژی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - بهره مند بوده و در ماه های آتی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - فروش به بازار عرضه می شود.

گفتنی است شرکت SportsArt علاوه بر تردمیل، ابزارهای ورزشی دیگری مانند دوچرخه های ثابت و دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خراسان استان خراسان - های الیپتیکال با توانایی بازیابی انرژی نیز تولید می کند که در بعضی از باشگاه های ورزشی ایالات متحده، در کنار پنل های خورشیدی و توربین های بادی کوچک، انرژی الکتریکی لازم برای کل مجموعه را فراهم می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone