🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32480.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه گلکسی نوت 9 با پرچمدارهای دیگر

پس از مدت ها شایعه پراکنی و درز اطلاعات روز موعود فرا رسید تا کره ای ها پرده را از روی گلکسی نوت 9 کنار زده و جدیدترین قهرمان خود را روانه میدان رقابت با ...

پس از مدت ها شایعه پراکنی و درز اطلاعات روز موعود فرا رسید تا کره ای ها پرده را از روی گلکسی نوت 9 کنار زده و جدیدترین قهرمان خود را روانه میدان رقابت با پرچمدارهای دیگر کنند.

گلکسی نوت 9 در کنار قوی ترین سخت افزارهای موجود از قبیل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی و گشودگی دیافراگم متغیر، از قلمی برخوردار شده که به لطف بلوتوث کم مصرف قابلیت کنترل بخشی از عملکردهای موبایل از جمله دوربین را دارد.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مرند زنجان استان زنجان

همانطور که در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدول زیر مشاهده می کنید گلکسی نوت 9 علاوه بر قلم دیجیتال در زمینه های دیگر هم حرف های زیادی برای گفتن دارد، تا جایی که حافظه داخلی آن دو برابر نزدیک ترین رقبایش است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مرند زنجان استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone