🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29326.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی نزدیک به Cosmo Communicator؛ ترکیبی از لپتاپ و PDA [تماشا کنید]

پیشتر راجع به PDA جدید تحت عنوان Cosmo Communicator نوشته بودیم. این دستگاه خاص در مراسم CES 2019 هم حضور داشته و وبسایت دیجیتال ترندز موفق شده نگاهی نزدیک به یک نمونه‌ی آزمایشی از آن ...

پیشتر راجع به PDA جدید تحت عنوان Cosmo Communicator نوشته بودیم. این دستگاه خاص در مراسم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - CES 2019 هم حضور داشته و وبسایت دیجیتال ترندز موفق شده نگاهی نزدیک به یک نمونه‌ی آزمایشی از آن داشته باشد. در این گزارش به قابلیت‌هایی که عموما از آن خبر داشتیم اشاره شده است.

این دستگاه از دو نمایشگر بهره می‌برد که یکی داخلی و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دیگری خارجی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - است. نمایشگر خارجی ۲ اینچ و نمایشگر داخلی ۶ اینچی خواهند بود. با استفاده از نمایشگر خارجی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - می‌توانید به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید و اعلان‌ها را مشاهده نمایید. همه‌ی این کار‌ها بدون نیاز به باز کردن تلفن هوشمند اتفاق خواهد افتاد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان

در این گزارش عنوان شده که این تلفن سنگین و دارای ضخامت بسیار زیاد است. البته این موضوعات برای کسانی که بی صبرانه منتظر این PDA هستند خیلی اهمیتی نخواهد داشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - کیبورد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - این دستگاه احتمالا نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی Gemini پیشرفت‌های زیادی داشته. به عنوان مثال کیبورد Cosmo دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - نور خواهد بود که بتوان از آن در تاریکی نیز استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان

این PDA دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دوربین هم هست. دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - پشتی ۲۴ مگاپیکسلی که بالای نمایشگر خارجی متصل شده و همچنین دوربین جلویی که ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این زیر نمایشگر خارجی سنسور اثر انگشت وجود دارد که در کنار دکمه‌ای دیگر برای قبول یا رد تماس قرار گرفته است.

این گوشی از پردازنده‌ی هلیو P70 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند که از سری پردازنده‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - نسل جدید محسوب می‌شود و کارایی بهتری در زمینه‌ی هوش مصنوعی و توانایی‌های مدرن و امروزی دارد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دستگاه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - داخلی نیز خواهد داشت.

بهره‌مندی این دستگاه از پورت USB-C و همچنین پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - از حافظه‌ی میکرو SD از دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌رود. باتری ۴۲۲۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 9 نیز این دستگاه را قدرتمند‌تر نشان خواهد داد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که می‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دستگاه از سیستم عامل لینوکس نیز استفاده نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان

قیمت این دستگاه ۸۰۰ دلار اعلام شده که با این پول می‌توان گوشی‌های مطرحی همچون آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - XS، گوگل پیکسل 3 یا گلکسی اس 9 خریداری کرد. گوشی‌هایی که همگی فوق العاده و معتبر هستند. البته در صورت خرید Cosmo از ایندیگوگو (وبسایت جمع سپاری که برای این گوشی سرمایه‌ی بسیار خوبی جمع آوری کرد) می‌توانید این PDA را با قیمت ۵۷۰ دلار خریداری نمایید.

ویدیوی مربوط به Cosmo Communicator در مراسم CES 2019

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone