🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35127.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از لپ تاپی با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

ایسوس همیشه سورپرایزهایی را برای کامپیوتکس کنار گذاشته و امسال هم از این قضیه مستثنی نیست. این کمپانی امسال کامپیوتر مفهومی Project Precog را با خود به نمایشگاه آورده که از نمایشگر ۱۴ اینچی دوگانه با ...

ایسوس همیشه سورپرایزهایی را برای کامپیوتکس کنار گذاشته و امسال هم از این قضیه مستثنی نیست.

این کمپانی امسال کامپیوتر مفهومی Project Precog را با خود به نمایشگاه آورده که از نمایشگر ۱۴ اینچی دوگانه با رزولوشن 4K و قابلیت های هوش مصنوعی بهره می برد. Project Precog از نظر ظاهری شباهت زیادی به لنوو یوگا بوک دارد اما امیدواریم که چیزی فراتر از یک طراحی نوآورانه به همراه داشته باشد.

ایسوس مدعی است که این محصول به قدری هوشمند است که مصرف باتری - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را بر اساس ساعت شبانه روز تنظیم کرده و برای مثال پر کردن فیلدهای اکسل را تا حد زیادی برای کاربر تسهیل کند. علاوه بر این به لطف واحد پردازش بصری Movidius اینتل می - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تواند - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در هر لحظه موقعیت دست کاربر را به سادگی شناسایی کند. تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیProject Precog از تبدیل پذیری کامل برخوردار - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است و کاربر می تواند با چرخش ۳۶۰ درجه به عنوان یک تبلت از آن بهره برده - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یا - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - لولا را کاملا باز کرده و نمایشگر دوم را به عنوان کیبورد به کار بگیرد. کمپانی سازنده حالت دیگری را هم برای این لپ تاپ در نظر گرفته که طی آن با عمودی کردن هر دو نمایشگر و استفاده از یک کیبورد وایرلس، Precog تبدیل به یک نیمه دسکتاپ می شود.

این لپ تاپ که از بدنه ای فلزی بهره می برد نمونه ای از دستاوردهای هوش مصنوعی اینتل برای PC - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Developer Program است - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که طی آن ابزارها و منابع لازم - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای تولید کامپیوترهای هوشمند در اختیار شرکت ها قرار داده می شود. پیش از این لنوو هم با بهره گیری از این منابع نسل دوم یوگا بوک را به معرض نمایش گذاشته بود.

نکته جالب اینجاست که به گفته ایسوس Precog به مدل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مفهومی محدود نشده و سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. به هر حال این مسئله چندان هم دور انتظار نیست چرا که چندین شرکت مختلف روی تولید لپ تاپ های مجهز به نمایشگر دوگانه تمرکز کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone