🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  5. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36755.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کسپرسکی از کشف آسیب پذیری در تلگرام و استخراج ارزهای مجازی با آن خبر داد

بلومبرگ امروز گزارشی را به نقل از کسپرسکی منتشر کرد که نشان می دهد هکرها با بهره گیری از نوعی آسیب پذیر در نسخه دسکتاپی اپ پیام رسان تلگرام اقدام به استخراج پول هایی نظیر ...

بلومبرگ امروز گزارشی را به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - نقل از کسپرسکی منتشر کرد که نشان می دهد هکرها با بهره گیری از نوعی آسیب پذیر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - در نسخه دسکتاپی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپ پیام رسان تلگرام اقدام به استخراج پول هایی نظیر مونرو و ZCash - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - از آن کرده اند.

جالب است بدانید که تلگرام از جمله هاب های پیام رسان محبوب نزد اعضای جامعه ارزهای رمزپایه به شمار می رود.

کسپرسکی در وبسایت خود مدعی شده که کاربران هدف ظاهرا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - به دانلود نوعی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - نرم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - افزار مخرب روی کامپیوترهای خود ترغیب می شوند و در ادامه از توان پردازشی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - سیستم آنها به منظور استخراج ارزهای رمزپایه استفاده می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - گردد یا اینکه این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - کامپیوترها نقش نوعی درب پشتی را برای کنترل از راه دور سیستم توسط هکرها ایفا می نمایند.

کارشناسان این شرکت امنیتی همچنین ضمن تحلیل سرورهای مربوط به دست اندرکاران این حمله به آرشیوهایی حاوی کش دیتای تلگرام دست پیدا کردند که از قربانیان به سرقت رفته بود.

این کمپانی روس در گزارش خود آورده است که همزمان با انتشار این خبر موضوع را به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - تلگرام اطلاع داده و از آن زمان تاکنون این آسیب پذیری روز صفر در محصولات پیام رسان مذکور مشاهده نشده است.

پاول دوروف همواره از این پلتفرم تحت عنوان ابزار پیام رسان به شدت امنیتی یاد کرده

اما همانطور که اطلاع دارید پاول دوروف موسس تلگرام همواره از این پلتفرم تحت عنوان ابزار پیام رسان به شدت امنیتی یاد کرده و مدعی شده که ترافیک دیتای آن رمزگذاری شده بود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - و به سختی برای اشخاص ثالث قابل دسترسی است. همین ادعا نیز موجب محبوبیت بالای تلگرام در میان کاربران دل نگران از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و تروریست های داعشی شد.

دوروف اما در واکنش به این خبر در کانال رسمی اش نوشت:

درست مانند همیشه بهتر است که گزارشات شرکت های توسعه دهنده آنتی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - ویروس اندکی با دیده تردید نگریسته شود چراکه این شرکت ها معمولا در مورد شدت یافته هایشان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - اغراق می کنند تا از این طریق مورد توجه رسانه ها قرار بگیرند.

در همین راستا Telegram Geeks (انجمن هواداران تلگرام) نیز توضیحات خوبی را ارائه کرده:

این یک آسیب پذیری واقعی در نسخه دسکتاپی تلگرام نیست و در صورتی که هیچ فایل مخربی را باز نکنید هیچکسی از راه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - دور نمی تواند کنترل کامپیوتر یا تلگرام شما را در دست بگیرد.
این آسیب پذیری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نجف آباد استان اصفهان - بر اساس مهندسی معکوس توسعه یافته است. در واقع مقصر فایلی با فرمت .js است که درون یک فایل png پنهان شده. لذا کاربران ویندوز باید روی دستور Run کلیک کنند تا فایل مخرب را نصب نمایند. پس نگران نباشید زیرا تازمانی که فایل مخرب را باز نکنید در امنیت کامل هستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone