تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10081.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از فناوری aptX Lossless برای هدفون‌های بی‌سیم رونمایی کرد

کوالکام فناوری جدیدی برای موسیقی‌های Lossless یا بی‌اتلاف معرفی کرده که aptX Lossless نام دارد. این فناوری بخشی از برنامه اسنپدراگون Sound است که می‌خواهد صدای باکیفیتی را از طریق هدفون‌های بی‌سیم به گوش کاربران ...

کوالکام فناوری جدیدی برای موسیقی‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران - Lossless یا بی‌اتلاف معرفی کرده که aptX Lossless نام دارد. این فناوری بخشی از برنامه اسنپدراگون Sound است که می‌خواهد صدای باکیفیتی را از طریق هدفون‌های بی‌سیم به گوش کاربران برساند.

با فناوری aptX Lossless که از نظر فنی افزونه‌ای برای aptX Adaptive به حساب می‌آید، می‌توان موسیقی‌ها را با کیفیت سی‌دی یا ۱۴ بیت/۴۴.۱ کیلوهرتز بی‌اتلاف از طریق بلوتوث ارسال کرد. اولین دستگاه‌های مجهز به این فناوری اوایل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

برنامه اسنپدراگون Sound برای عملکرد بهینه به کل زنجیره سخت‌افزار وابسته است، بنابراین هم گوشی‌های اندرویدی و هم ایربادها یا هدفون‌های بی‌سیم باید به قادر به پشتیبانی از آن باشند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران

اگر این محصولات از چنین فناوری پشتیبانی کنند، به گفته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران - کوالکام برنامه اسنپدراگون Sound می‌تواند بطور خودکار منبع صدای بی‌اتلاف را شناسایی کرده و موسیقی با نرخ بسیار بالاتری در مقایسه با aptX HD اجرا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران - کند.

کوالکام توانسته در فناوری جدیدش در زمینه پهنای باند از فناوری LDAC سونی پیشی بگیرد. پهنای باند aptx Lossless به ۱ مگابیت بر ثانیه می‌رسد اما برای LDAC برابر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران - ۹۹۰ کیلوبیت بر ثانیه است. با این وجود، همچنان با فشرده‌سازی داده‌ها روبه‌رو هستیم چرا که بیت ریت کیفیت سی‌دی نزدیک به ۱.۴ مگابیت بر ثانیه است. با این وجود، کوالکام از فشرده‌سازی بی‌اتلاف برای بازتولید بیت به بیت صدا استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران

در محیطی که ازدحام ارتباطات بی‌سیم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران - وجود داشته باشد، بیت ریت بطور پویا به ۱۴۰ کیلوبیت بر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نکا استان مازندران - ثانیه کاهش می‌یابد تا بهترین عملکرد صوتی‌اش را حفظ کند. فناوری LDAC سونی در چنین محیط‌هایی دچار مشکل می‌شود، بنابراین ارائه راه‌حلی از سوی کوالکام برای آن، موضوعی منطقی به نظر می‌رسد.

با وجودی که کوالکام با aptX Lossless کیفیت موسیقی با هدفون‌های بی‌سیم را افزایش می‌دهد، برای دستیابی به کیفیت بالاتر ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز همچنان باید به سراغ هدفون‌های سیمی بروید. البته شاید در آینده بتوان بطور بی‌سیم به چنین کیفیتی هم دست پیدا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone