🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18639.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل یک مدل «زبان هوش مصنوعی» با یک تریلیون پارامتر را ایجاد کرد

محققان «Google Brain» به تازگی از اتفاق مهم بعدی در مدل‌های زبان هوش مصنوعی یعنی ایجاد یک سیستم ترانسفورمر عظیم با یک تریلیون پارامتر رونمایی کردند. پارامترها کلید الگوریتم‌های یادگیری ماشین هستند؛ آن‌‌ها بخشی از مدلی هستند ...

محققان «Google Brain» - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - به تازگی از اتفاق مهم بعدی در مدل‌های زبان هوش مصنوعی یعنی ایجاد یک سیستم ترانسفورمر عظیم با یک تریلیون پارامتر رونمایی کردند.

پارامترها کلید الگوریتم‌های یادگیری ماشین هستند؛ آن‌‌ها بخشی از مدلی هستند که از داده‌های آموزشی گذشته فرا گرفته می‌شوند. به طور کلی در حوزه زبان، ارتباط بین تعداد پارامترها و پیچیدگی به طرز چشمگیری حفظ شده است. برای مثال GPT-3 که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - متعلق به OpenAI است یکی از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - بزرگترین مدل‌های زبانی است که تاکنون به مرحله‌ی آموزش رسیده و  با 175 میلیارد پارامتر می‌تواند قیاس‌های اولیه را ایجاد کند، دستور‌العمل‌ها را تولید کند و حتی یک کد اولیه را کامل کند.

محققان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - گوگل به تازگی تکنیک‌های استانداردی را توسعه داده‌اند که طبق ادعای آن‌ها قادر خواهد بود یک مدل زبانی با بیش از یک تریلیون پارامتر را آموزش دهد. به عقیده‌ی آن‌ها سرعت مدل 1.6 تریلیون پارامتری که تا به امروز از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - بزرگترین مدل‌ها محسوب می‌شود با استفاده از مدل زبان توسعه یافته گوگل 4 برابر افزایش خواهد یافت.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان

پیش از این محققان اعلام کردند که آموزش در مقیاس بزرگ از راه‌های تاثیرگذار در مسیر مدل‌های قدرتمند است. اما این آموزش در مقیاس بزرگ نیاز به محاسبات بسیار فشرده‌ای دارد و به همین دلیل محققان روشی به نام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - Switch Transformer به وجود آوردند که تنها از زیرمجموعه‌ای از وزن مدل یا پارامترهایی که داده‌های ورودی را در مدل تغییر می‌دهد، استفاده می‌کند.

نوآوری سوییچ ترنسفورمر نفوذ در سخت‌افزارهایی مانند پردازنده های گرافیکی و واحدهای پردازش تنسور - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - گوگل است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - که برای ضرب ماتریس متراکم طراحی شده‌اند. بنابر گفته‌ی محققان، سوییچ ترنسفورمر می‌تواند منجر به دستیابی به برخی از کارهای سطح پایین شود. برای مثال از مدل‌های پراکنده بزرگ می‌توان برای ایجاد مدل‌های کوچکتر و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - متراکمی استفاده کرد که کیفیت آن‌ها نسبت به مدل بزرگتر 30 درصد بهتر است. همچنین در آزمونی که در آن یک مدل سوییچ ترنسفورمر برای ترجمه بیش از 100 زبان مختلف دنیا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - آموزش دیده بود، محققان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - توانستند در مقایسه با مدل‌های پایه، با سرعت 4 برابر، یک پیشرفت جهانی را مشاهده کنند.

در آینده محققان قصد دارند زبان هوش مصنوعی گوگل را برای انجام کارهای مختلف و جدیدی مانند استفاده از آن‌ها بر روی تصویر و متن آزمایش کنند. آن‌ها معتقدند که این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - پراکندگی مدل در طیف وسیعی از رسانه‌های مختلف و همچنین مدل‌های چند حالته می‌تواند مزایایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
شرکت شما آیا طرفای روستای سوارپشت هشتپر تعمیرات مایکروفر جی پلاس M365B داره.
پاسخ: بله در روستای سوارپشت شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone