🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25058.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شکست بزرگ مایکروسافت؛ شرکت IBM از اسلک استفاده می‌کند

شرکت آی بی ام (IBM) از بین مایکروسافت تیمز و اسلک که رقیبان سرسخت یکدیگر محسوب می شوند، اسلک را برای استفاده توسط بیش از 350 هزار کارمندش برگزید. به گزارش سایت Business Insider انتخاب ...

شرکت آی بی ام (IBM) از بین مایکروسافت تیمز و اسلک که رقیبان سرسخت یکدیگر محسوب می شوند، اسلک را برای استفاده توسط بیش از 350 هزار کارمندش برگزید.

به گزارش سایت Business Insider انتخاب اسلک توسط آی بی ام به معنی پیروزی بزرگ این ابزار در رقابت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - با مایکروسافت تیمز تلقی می شود. در ادامه گزارش نوشته شده که آی‌بی‌ام از مدت ها قبل در حال آزمایش اسلک بوده و آنرا به زودی در دسترس تمام کارمندانش قرار می دهد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران

به کارگیری اسلک توسط همه کارمندان شرکت آی بی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - ام امتحان بزرگی برای این نرم افزار خواهد بود. البته طبق گزارشات، تیم های مختلف آی بی ام استفاده از اسلک را از سال 2014 آغاز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده و با گذشت سالها تیم های بیشتری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - به استفاده از آن روی آورده اند.

«استوارت باترفیلد» (Stewart Butterfield) مدیرعامل اسلک در گفتگو با سایت Business Insider - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - می گوید:

«به تمام بخش های IBM راه یافته‌ایم که بالاترین مقیاس ممکن محسوب می شود. اکنون می دانیم که اسلک قابلیت به کارگیری توسط بزرگ ترین سازمان های دنیا را دارد.»

شرکت آی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - بی ام با این تصمیم به بزرگ ترین مشتری اسلک تبدیل شد. البته اسلک مدعی شده آی بی ام سالهاست که بزرگ ترین مشتری این کمپانی بوده است. به این موضوع در صورت مالی اسلک نیز اشاره شده و ضمن کم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - اهمیت جلوه دادن این خبر، آی بی ام را بزرگ ترین مشتری این شرکت در سال های اخیر معرفی می کند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران
«جینی رومتی» مدیرعامل IBM (راست) و «استوارت باترفیلد» مدیر عامل اسلک.

اسلک با انتشار بیانیه‌ای به سایت ورج می گوید آی بی ام بیش از 300 هزار کارمند داشته - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - و می خواهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - با این تصمیم تمام کارمندان خود را به استفاده از نرم افزار چت این شرکت مجاب کند. این آمار در مقایسه با آماری که اسلک سال گذشته میلادی از کارمندان IBM منتشر کرد (165 هزار نفر)، افزایش چشمگیری داشته است.

در حال حاضر مشخص نیست آی بی ام از نسخه پولی اسلک برای تمام کارمندانش استفاده می کند یا اینکه هر دو نسخه پولی و رایگان را به کار خواهد گرفت.

مایکروسافت اواسط ماه میلادی گذشته با انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی برای نرم افزار تیمز، اسلک را بیش از پیش تحت فشار گذاشت. غول نرم افزاری موفق شد سال گذشته میلادی با 20 میلیون کاربر فعال روزانه از اسلک با 12 میلیون کاربر فعال روزانه پیشی بگیرد.

اسلک و مایکروسافت در سال های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - گذشته رقابت تنگاتنگی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - با یکدیگر داشته و با حملات لفظی یکدیگر را هدف قرار داده اند. اوایل آذر ماه امسال اسلک مایکروسافت را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - به کپی تبلیغات این کمپانی متهم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone